ویلی کامبوالا در مورد مسیر خود به منچستریونایتد و الهاماتش در این بازی صحبت می کند – اخبار و نقل و انتقالات من یونایتد


نکته مثبت غیرمنتظره برای خروج از بحران مصدومیت منچستریونایتد در این فصل، بازگشت به فرم بازیکنان حاشیه ای و معرفی محصولات آکادمی بود.

البته، کوبی ماینو از نظر داستان موفقیت آکادمی این فصل پس از آلخاندرو گارناچو در سال گذشته، پرچم‌دار است.

با روندی که همه چیز پیش می رود، ویلی کامبولا می تواند داستان موفقیت فصل آینده باشد.

مدافع میانی فرانسوی این فصل اولین بازی خود را در لیگ برتر برای یونایتد آغاز کرد و عملکرد آرام و خونسردی از خود به نمایش گذاشت که باعث شد اریک تن هاگ سال گذشته او را تمجید کند.

آمادگی بازیکنان ارشد او را برای مدتی به پس‌زمینه بازگرداند، اما با تغییرات اساسی در دفاع، کامبوالا در حال زندگی کردن در یک رویا است.

این مرد فرانسوی در گفتگو با وب سایت رسمی منچستریونایتد گفت که جوانانی که به این تیم می آیند نباید بترسند که “رایگان است” رویاپردازی کنند، بلکه “شما برای آن بجنگید”.

او گفت که از زمانی که پسر کوچکی بود، تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه‌ای تمام چیزی است که می‌خواست انجام دهد و از اولین “باشگاه مناسب” خود Les Ulis تشکر کرد که به او سکوی پرتاب برای موفقیت داده است.

Les Ulis ممکن است برای بسیاری از هواداران شناخته شده نباشد، اما این باشگاهی است که بازیکنان یونایتد فرانسه مانند پاتریس اورا و آنتونی مارسیال اولین گام های خود را در این بازی برداشتند.

کامبوالا گفت که تجربه اورا به طور خاص به او در دوران کودکی امیدوار کرد که “اگر او این کار را از اینجا انجام داد، من نیز می توانم این کار را انجام دهم”.

کامبوالا پس از اولین بازی خود توسط تن هاگ، به عنوان داشتن ویژگی های یک مدافع میانی کامل و مدرن مورد تحسین قرار گرفت که با توجه به اینکه او از پل اسکولز، پائولو مالدینی و سرخیو راموس و دیگران بت می کند، جای تعجب ندارد.

او از دوران کودکی طرفدار یونایتد بوده و گفته است که ویدیچ برای او بازیکنی متحول کننده بوده است.

او گفت: “و ویدیچ… همانطور که گفتم، من زیاد فوتبال تماشا نمی‌کردم اما تماشای یونایتد برای من متفاوت بود. همه بازیکنانی که برای یونایتد بازی می کردند برای من الهام بخش بودند.

من افراد الهام بخش خارج از فوتبال هم دارم. پدر و مادرم، برادران و خواهرانم، چند مربی و چند دوست.»

کامبوالا مشتاق رویاهای بزرگ است و پاهایش را روی زمین نگه دارد. تن هاگ قبلاً نشان داده است که اگر دستورالعمل ها را به خوبی دنبال کنید و استعداد لازم را داشته باشید، سن یک عامل بازدارنده نیست.

برای کامبوالا، امید است که شکست در افق باشد.

https://thepeoplesperson.com/2024/02/09/willy-kambwala-talks-about-his-path-to-manchester-united-and-his-insipirations-in-the-game-275834/ منبع: