پاری سن ژرمن با اخراج نیمار وقت تلف کرد

روتن ادامه داد: پی اس جی باید تغییرات اساسی در رختکن انجام دهد، اما آنها باید با خلاص شدن از شر لیونل مسی و سرخیو راموس، که دوستان نیمار هستند و قراردادشان در پایان فصل به پایان می رسد، این کار را انجام دهند. من فکر می کنم باشگاه نباید. دوباره با آنها ارتباط برقرار کنید و به احتمال زیاد آنها را ترک خواهند کرد. توقف همکاری با نیمار در این شرایط نمی تواند درست باشد. “PSG نباید ستاره های خود را یکباره از دست بدهد، به خصوص که برخی از بازیکنان بزرگ دیگر تیم مانند وراتی هستند. ، در بهترین فرم خود نیستند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1922232
آوریل 31, 1402 در 03:25 ب.ظ
4.1 هزار |

0نقطه نظر

جروم راتن:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نیمار دو ماه است که مصدوم است و فصل را از دست داده است. با این حال پاری سن ژرمن بدون او مشکل خاصی برای قهرمانی فرانسه ندارد و در مسیر درستی قرار دارد. مشکل در لیگ قهرمانان اروپاست که غیبت نیمار دوباره برای پاریس هزینه کرد و او بازی برگشت مقابل بایرن مونیخ را از دست داد و پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی حذف شد.

1803771

ژروم روتن، بازیکن سابق پاری سن ژرمن، که کارشناس رادیو مونت کارلو است، همیشه از نیمار انتقاد کرده است، اما اکنون او احساس می کند که کار با نیمار معقول نیست.

پاری سن ژرمن با اخراج نیمار وقت تلف کرد

ژروم روتن در مورد شایعاتی مبنی بر حضور نیمار در لیست فروش پاری سن ژرمن صحبت کردنیمار مصدوم است و در دسترس نیست. او امسال هم انتظارات را برآورده نکرده است و شاید فقط می توانست در فصل 2019-2019 برای پاری سن ژرمن بدرخشد، اما فکر می کنم در شرایطی که قراردادش تا سال 2027 تمدید شده است، فرستادن او منطقی نیست و پاریس فقط وقت آنها را تلف می کند.”