پایان شایعات: ناگل زمان از لیست چلسی خارج شد

فابریزیو رومانو، روزنامه نگار سرشناس ایتالیایی نیز با تایید این اطلاعات اعلام کرد که ناگلزمن دیگر خود را کاندیدای سرمربیگری چلسی نمی داند.

1854945

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که در روزهای اخیر شواهد نشان می داد یولیان ناگلزمن بیش از گزینه های پیشنهادی برای جانشینی گراهام پاتر در چلسی به نیمکت این تیم نزدیک است اما رسانه های انگلیسی اکنون مدعی هستند نام او از لیست چلسی حذف شده است. حضور این مربی جوان آلمانی روی نیمکت چلسی منتفی است.

اینکه کدام طرف خواستار توقف مذاکرات شده است، بین رسانه ها اختلاف است. برخی گزارش ها مدعی هستند که مدیران چلسی دیگر تمایلی به جذب ناگلسمن ندارند، اما برخی رسانه ها مدعی هستند که سرمربی آلمانی به باشگاه انگلیسی اعلام کرده است که تمایلی به ادامه مذاکرات ندارد.


سرویس خبر شماره: 1922422
مه 01, 1402 در 07:09 ب.ظ
3.8K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

اما خبر کناره گیری ناگل زمان از رقابت ها برای نشستن روی نیمکت چلسی قطعا خبر خوبی برای سایر رقبای او خواهد بود. رقبا از جمله پوچتینو و وینسنت کمپانی در حال حاضر فرصت های بیشتری دارند.

1854947



مجله اخبار فوتبال خارجی

امروز خبری منتشر شد که نشان می‌دهد تاد بولی، مالک آمریکایی چلسی، مجذوب شخصیت مائوریسیو پوچتینو و برنامه‌های او برای آینده چلسی پس از مذاکراتی است که او رهبری می‌کند. شاید یکی از دلایل پایان رابطه چلسی و ناگلزمن همین باشد.

1854946

رسانه های انگلیسی مدعی هستند که یولیان ناگلزمن از لیست مربیان مورد نظر باشگاه چلسی حذف شده و انتخاب او به عنوان سرمربی بعدی آبی ها منتفی است.

پایان شایعات: ناگل زمان از لیست چلسی خارج شد