احتمال هیجان انگیز در فوتبال اروپا/ آیا زیزو به تیم سابقش بازخواهد گشت؟

همچنین باشگاه های علاقه مند دیگری نیز وجود دارند. نباید فراموش کنیم که پاری سن ژرمن در گذشته تلاش کرده بود پس از جدایی مائوریسیو پوچتینو هدایت این تیم را بر عهده بگیرد، اما در نهایت این معامله شکست خورد. پاری سن ژرمن می تواند مکان مناسبی برای اسطوره فرانسوی باشد، اما طبق گزارشات “آرام سی”، زیدان با نحوه برخورد قطری ها با باشگاه پاریسی موافق نیست.

مانع اصلی در مسیر احتمالی زیدان به یوونتوس، سرمربی فعلی خواهد بود. مکس الگری. قرارداد او با یوونتوس تا سال 2025 اعتبار دارد و سالانه 7 میلیون یورو درآمد دارد. اگر قرار بود مربی دیگری را جایگزین او کنند، باید 20 میلیون به او می دادند. و با توجه به وضعیت حساب های بیانکونری، این موضوع اصلاً پیش پا افتاده نیست.

علاوه بر این، سران یوونتوس حتی زمانی که در این فصل نهم جدول بودند، به اخراج مکس الگری فکر نمی کردند. حالا با پیشرفت نتایج و صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا، فکر تغییر مربی را تقریبا می توان دیوانه کننده دانست.

این مطلب را نیز بخوانید: پیشنهاد دیوانه کننده نصر به زیدان / 3,400,000,000,000 تومان برای سرمربی فرانسوی در ازای پیوستن به رونالدو



سرویس اخبار فوتبال خارجی

با فرا رسیدن ماه مه، دو سال از آخرین روز زین الدین زیدان به عنوان یک مدیر فوتبال می گذرد که برای هر مدیر فوتبالی دور از صحنه رقابت بسیار طولانی است. اما سرمربی سابق رئال مادرید هرکسی نیست. او می تواند منتظر لحظه مناسب برای مربیگری تیم مناسب باشد.

به گزارش رسانه فرانسوی «آرام سی اسپورت»، آن لحظه فرا رسیده است و تیمی که زین الدین زیدان به آن فکر می کند، یوونتوس است، باشگاهی که سرمربی فرانسوی آن را به خوبی می شناسد و بین سال های 1996 تا 2001 در آن بازی کرده است. در واقع، زمانی که اولین بازی خود را به پایان رساند. او که در سال 2018 سرمربی رئال مادرید بود، یک قدم تا هدایت بیانکونری فاصله داشت. اما در کمتر از یک سال به نیمکت رئال مادرید بازگشت.

مشکلات