پایان فتح الله زاده در استقلال برای همیشه

اما فتح الله زاده حتی در متن استعفای خود از مدیرعاملی هم دست از دلخوری هواداران برنداشت و در شرایطی که به ویژه در زمان حضور در باشگاه همزمان با وزارت سلطانی فر نشان داده بود. به دنبال حضور در بدنه باشگاه در هر شرایطی است، از نامه خود شروع می کند، با شعری که هواداران استقلال را به یاد اسطوره محبوبش، ناصر حجازی می اندازد، سعی می کند اظهارات زیبای هواداران را به تصویر بکشد. ناامید کننده تر این است که فتح الله زاده عدم حل مشکلات باشگاه را در تلویزیون به عنوان سند تبرئه خود در فاجعه اخیر ذکر می کند.

به هر حال رسوایی تلخ خروج استقلال از آسیا برای دومین سال متوالی اگر هزار اتفاق بد داشته باشد یک اتفاق خوب دارد و آن خداحافظی ابدی علی فتح الله زاده رئیس هدایت استقلال است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از حذف قابل پیش بینی استقلال از آسیا، علی فتح الله زاده در اقدامی قابل پیش بینی تری از مدیرعاملی باشگاه استقلال استعفا داد.

پس از آن و علیرغم اینکه امیررضا خادم، معاون وقت وزارت ورزش بارها از بدهی ها و قراردادهای عجیب خود در رسانه ها صحبت می کرد، فتح الله زاده به عنوان یک مدعی همیشه با شرط معمول تحویل سه وعده های خود را می داد. سالهای استقلال با صلاحدید آوردن سه کارگردان تکراری بود.

در این میان خواب های ناپسندی مانند وعده تطمیع لیونل مسی که شأن مدیریت باشگاه بزرگی چون استقلال را تحت الشعاع قرار داد و یا اشتباه محاسباتی مکرر و متداول در صحبت های مختلف که در حالت خوش بینانه ناشی از عدم اطلاع رسانی بود. و در حالت واقع بینانه نشان از ساده لوحی هواداران استقلال داشت که باعث افزایش حضور نابهنگام در باشگاه شد.

در نهایت فتح الله زاده که بارها در رسانه ها از سلطانی فر وزیر وقت ورزش انتقاد کرده بود، در کمال ناباوری به عنوان عضو هیئت مدیره و سرپرست به باشگاه استقلال بازگشت و شروع به تمجید از وزیر کرد و دردسرهای استقلال را نتیجه آن دانست. جهل مدیر بازگشت چند روزه در میانه رفتن استراماچونی که با صحبت های فتح الله زاده در یک برنامه تلویزیونی و اظهارات کذب درباره این سرمربی و ادامه انتشار قرارداد مربی محبوب هواداران استقلالی ها طرح بازگرداندن این سرمربی را برای همیشه به این باشگاه به بن بست رساندند.

پس از آن، فتح الله زاده پس از اعلام ابتلای خود به کرونا از سمت رهبری استقلال استعفا داد و در ادعایی خنده دار ضمن انتقاد شدید و اتخاذ مواضع 180 درجه متفاوت نسبت به قبل در خصوص وزیر ورزش، گفت: این وزارتخانه از وی سوء استفاده کرده است. محبوبیت در بین هواداران استقلال!

1830331


سرویس خبر شماره: 1898529
آوریل 12, 1402 در 2:32 ب.ظ
18.9 هزار |

4نقطه نظر

مردی که ضمانت حذف بمب استقلال را داد.

محبوبیت جانشینی او به جای آجورلو زمزمه ای بر لبانش بود و این بار در آخرین بازگشتش به عنوان مدیرعامل استقلال مدعی شد که او بمب بوده و حضورش در صندلی مدیرعاملی این باشگاه شهرت بیشتری نسبت به خرید او خواهد داشت. هر بازیکنی

علی فتح الله زاده در بازگشت به استقلال به درستی خود را بمب معرفی کرده بود. بمبی که این بار باشگاه را منفجر کرد.

    پایان فتح الله زاده در استقلال برای همیشه

در ادامه فتح الله زاده پس از به چالش کشیدن سرمربی استقلال بر سر مسائل بی ضرری مانند اتاق مورد نظر خود در اردوی حجازی، پس از پرداخت مبالغ دریافتی از سازمان خصوصی سازی به صورت آماده و در دسترس به بازیکنان و طلبکارانی مانند او (!) ، دوباره شکست خورده است. او این بار ناتوانی در پرداخت هزینه های باشگاه و تعهداتش در قبال بازیکنان را تجربه کرد تا جایی که اعتراض و اعتصاب بازیکنان استقلال قبل از عید نوروز مطرح شد. همه اینها در کنار ناتوانی او در خرید حتی یک بازیکن در نیم فصل، به دلیل نتایج ساپینتو و شاگردانش مورد تحمل هواداران استقلال قرار گرفت تا اینکه بی عملی و ناتوانی او در پرداخت بدهی استراماچونی و گرفتن مجوز حرفه ای از آسیایی. کنفدراسیون. حوصله هواداران و بازیکنان را پر کرد تا این مدیر محبوب سال ها قبل طعم تلخ شنیدن شعارهای آزادی خواهان را نه از ورزشگاه آزادی که از تلویزیون و شبکه های اجتماعی بچشد.

فتح الله زاده که آخرین دستاوردش در فوتبال ایران قهرمانی در لیگ دوازدهم با استقلال بود و در نهایت در پایان لیگ سیزدهم پس از یک فصل غم انگیز برای استقلالی ها – با رفتن ستاره های نیم فصلی چون نکونام، منتظری و اخراج خودخواهانه. مجتبی جباری در ابتدای فصل که بسیاری آن را بزرگ‌ترین عامل ناکامی قلعه‌نویی در آسیا و لیگ همراه با برکناری وی از سمت خود می‌دانند.