پخش زنده از جنوب: کامرون 3 – صربستان 3

تیم ملی صربستان:

مربی: دراگان استویکوویچ

⚽ توضیحات گل:
صربستان صفر – کامرون یک (28- ژان چارلز کاستلتو): کامرون صاحب یک کرنر شد و پاس پیر کنده پس از ضربه زدن مهاجم آن تیم در ضربه دوم به کاستلتو رسید و او مشکلی برای باز کردن دروازه خالی صرب ها نداشت.

صربستان 3 – کامرون 3 (65- اریک چوپو موتینگ): کامرونی ها برای گل دوم هم همین نقشه را تکرار کردند و مدافع کامرونی پس از فرار توپ را به ابوبکر داد و صرب ها با گرفتن آفساید خطا کردند. ابوبکر پس از ورود به محوطه جریمه با یک پاس عرضی به سمت چپ توپ را به چوپو موتینگ رساند و او نیز برای سومین بار دروازه ساویچ را باز کرد.

صربستان 2 – کامرون 1 (4+45 – سرگی میلینکوویچ ساویچ): در وقت اضافه نیمه اول، صرب ها با یک توپ ربایی موفق توپ را در محوطه جریمه کامرون به ساویچ رساندند و ضربه دقیق آن بازیکن برای دومین بار دروازه اوپاسی را باز کرد.

دقیقه 6: ارسال ماکسیموویچ از سمت راست روی ضربه سر میتروویچ فرود آمد اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 16: پاس بازیکنان صربستان در سمت چپ توسط مدافعان کامرون مهار شد اما دفاع ناقص آنها باعث شد توپ به میتروویچ برسد و او شوت خود را به داخل محوطه جریمه شلیک کرد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 43: پیر کنده با یک ضربه والی موفق از میانه میدان به دروازه صربستان نزدیک شد اما ضربه او باز هم توسط ساویچ مهار شد.
دقیقه 6+45: بار دیگر صرب ها با یک ضد حمله توپ را به میتروویچ دادند که ضربه آن بازیکن با برخورد به کامرون مدافع به کرنر رفت.
دقیقه 60: وینسنت ابوبیکر در سمت راست توپ را جمع کرد و با سرعت بالای خود خط دفاعی صربستان را متلاشی کرد اما آخرین ضربه او را ولیکوویچ مهار کرد.
دقیقه 76: الکساندر میتروویچ پس از نفوذ از سمت راست تک به تک شد که ضربه او توسط دروازه کامرون مهار شد.
دقیقه 77: سرگی میلینکوویچ ساویچ از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه کامرون شلیک کرد که ضربه او با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

کامرون با ذهنیتی عالی نتیجه را از 3-1 به تساوی تبدیل کرد تا پرحادثه ترین بازی جام را ببیند.

پخش زنده از جنوب: کامرون 3 - صربستان 3

جام جهانی 2022 قطر – گروه G
ورزشگاه: ورزشگاه الجنوب
ساعت 13:30 به وقت ایران

داور: محمد عبدالله محمد

وانیا میلینکوویچ-ساویچ، استرینیا پاولوویچ (استفان میتروویچ-56)، میلوش ولیکوویچ (سردیان بابیچ-79)، نیکولا میلینکوویچ، ساسا لوکیچ، فیلیپ کوستیچ (فیلیپ دوریچیچ-90)، آندریا ژیوکوویچ (نمانیا رادونیچ-79)، نمانیا ماکسیموویچ، دوشان تادیچ، سرگی میلینکوویچ-ساویچ (79-مارکو گروجیچ) و الکساندر میتروویچ

صربستان سه – کامرون دو (63-وینسنت ابوباکار): پاس بلند کامرون در عمق دفاع صربستان با فرار عالی ابوبکر به او برخورد کرد و او در موقعیت تک به تک با یک ضربه چیپ دیدنی دروازه ساویچ را باز کرد. در ابتدا این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد، اما پس از بررسی این صحنه توسط var، The Flower تایید شد.

تیم ملی کامرون:


سرویس خبر شماره: 1856055
07 دسامبر 1401 ساعت 15:31 |
18 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

شش گل در هیجان انگیزترین بازی جام

⏱ لحظات حساس:

مربی: ریگوبرت سانگ

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هر دو تیم در دور اول شکست خوردند و این بر اهمیت این بازی می افزاید. هر دو تیم باید در این بازی به نتیجه برسند تا شانس خود را برای صعود به دور حذفی حفظ کنند.

دویس اپاسی، ژان چارلز کاستلتو، نیکلاس انکولو، کالینز فی، تولو نوهو، پیر کنده (گائل اوندوآ-67)، مارتین هونگلا (وینسنت ابوباکار-55)، زامبو آنگیسا (ساموئل اوم گیت-81)، برایان امبیمو (جورج- 81 کوین انکوندو)، کار توکو اکامبی (67 – کریستین باسوگوگ) و اریک ماکسیم چوپو موتینگ

🔵 سلب مسئولیت:
کامرون: نیکلاس نکولو (24) کریستین باسوگوگ (32)
صربستان: لوکا یوویچ (6+45) نیکولا میلنکوویچ (3+90)

صربستان سه – کامرون یک (52- الکساندر میتروویچ): پرواز توپ ساویچ در خط میانی و همکاری عالی بازیکنان صربستان، صرب ها را با کمک کوستیچ و میتروویچ وارد محوطه جریمه کامرون کرد و پس از چند پاس کوتاه، ژیوکوویچ در مقابل دروازه خالی توپ را به میتروویچ پس داد و او به راحتی توپ را به میتروویچ داد. در گل کامرون به ثمر رسید.

صرب ها در اولین دیدار نتوانستند جلوی یکی از مدعیان اصلی پیروزی را بگیرند و با دو گل مغلوب برزیل شدند. کامرون با وجود نمایش خوب مقابل سوئیس شکست خفیفی را متحمل شد تا دو تیم در انتهای جدول قرار بگیرند. سرمربی صربستان قصد دارد در این بازی برخلاف دیدار مقابل برزیل، تماشایی هجومی تری به نمایش بگذارد و انتظارات نسل ستاره های صربستان را برآورده کند. کامرون برخلاف صربستان تنها دو ستاره در ترکیب خود دارد و اونانا در خط دروازه و اریک چومو موتینگ در نوک خط حمله امیدهای ریگوبرت سانگ برای تغییر روند بازی هستند. نکته دیگر اینکه تساوی نتیجه خوبی برای هر دو تیم نیست و برای پیروزی در این نبرد باید به مصاف یکدیگر بروند.

🔴 * حواشی:
* کریستین باسوگوگ با وجود عدم حضور در زمین و نیمکت از داور کارت زرد گرفت.
*آندره اونانا، مدافع کامرونی تیم اینتر به دلیل مشکلات انضباطی توسط سانگ از ترکیب کامرونی اخراج شد و حتی روی نیمکت هم حضور ندارد.
*یوویچ دومین بازیکنی است که در این بازی از روی نیمکت کارت زرد دریافت می کند.
*این اولین بار است که کامرون موفق به زدن 3 گل در یک بازی جام جهانی می شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

با گزارش لحظه به لحظه وقایع و پشت صحنه دیدار تیم های ملی صربستان و کامرون در این صفحه از “ورش سه” همراه باشید.

دقیقه 88: صرب ها از سمت راست وارد شدند و توپ را در اختیار تادیچ کاپیتان خود قرار دادند و او با یک پاس عالی میتروویچ را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه میتروویچ با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 86: اریک چوپو موتینگ در سمت چپ که ابوبکر در آن حضور داشت توپ را گرفت و پس از چند قدمی شوت خود را روانه دروازه کرد که در دو قدمی مدافع صربستان توپ را مهار کرد.

صربستان 1 – کامرون 1 (45- Strania Pavlovic): پس از شروع وقت های اضافه نیمه اول، صرب ها در میانه زمین صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و پاس دقیق تادیچ روی سر پاولوویچ قرار گرفت و ضربه سر این بازیکن وارد دروازه کامرون شد.