پخش کننده پلت فرم آبی همیشه محبوب (عکس)


سرویس خبر شماره: 2019012
15 مه 1403 در 1:34 ب.ظ.
1.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

کوین یاماگا به دلیل مصدومیت همچنان از سکوهای استقلال مورد توجه قرار می گیرد.

پخش کننده پلت فرم آبی همیشه محبوب (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کوین یاماگا ستاره مصدوم استقلال در تمرین این تیم حاضر می شود و در آخرین روز با استقبال ویژه هواداران استقلال مواجه شد.

یاماگا که بقیه فصل را به دلیل مصدومیت چشمی از دست داد او با سربند مخصوص در تمرینات این تیم شرکت می کند حفظ در دسترس بودن برای بازگشت به زمین و عدم افت بدنی و بازگشت به مسابقات با آمادگی کامل.

یاماگا به دلیل درخشش در فصول اخیر و حاشیه کم در بین هواداران استقلال بسیار محبوب است. و از زمانی که با بازی های خوب خود به این تیم پیوست، مورد توجه سرمربیان استقلال قرار گرفت و زیر نظر 3 سرمربی مختلف در ترکیب ثابت استقلال ظاهر شد.

2017989

این بازیکن فرانسوی به دلیل عملکرد فوق العاده اش در ضربات پنالتی مورد توجه هواداران استقلال قرار گرفت. و زمانی که پشت توپ بود خیال بازیکنان استقلال را راحت کرد و با توجه به روند خوب گلزنی اش آقای گل استقلال در لیگ برتر است.

با توجه به مصدومیت شدیدی که برای یاماگا به وجود آمده، باید دید آیا او در بازگشت به فوتبال نیز می تواند همین کیفیت را داشته باشد یا از روزهای اوج خود در فوتبال دور خواهد بود. اما آنچه مسلم است او بخشی از تاریخ باشگاه استقلال است و همیشه از او به عنوان بازیکنی تاثیرگذار و با احتیاط در سکوهای آبی یاد می شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی