گالتیه: عدالت بی گناهی من را ثابت کرد، من از پاری سن ژرمن تشکر می کنم!


سرویس خبر شماره: 2019011
15 مه 1403 در 1:34 ب.ظ.
2.1 هزار |

0نقطه نظر

کریستوف گوتیه سرمربی سابق پاری سن ژرمن برای اولین بار پس از رفع اتهامات علیه خود سکوت خود را شکست.

گالتیه: عدالت بی گناهی من را ثابت کرد، من از پاری سن ژرمن تشکر می کنم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گوتیه که هم اکنون هدایت الدحیل قطر را بر عهده دارد، در سال های اخیر روزهای سختی را پشت سر گذاشته و برای اولین بار پس از چند ماه در گفتگو با نشریه فرانسوی اکیپ ایس سکوت خود را در قبال اتفاقات رخ داده شکست. .

سرمربی سابق پاری سن ژرمن توسط دادستان فرانسوی به تبعیض نژادی و توهین متهم شد، اما در نهایت دادگاه قضایی نیس در 31 دسامبر 2023 اعلام کرد که وی از تمامی اتهامات وارده بر او تبرئه شده است و هیچ محکومیتی در نظر گرفته نخواهد شد. به او.

وی در این گفتگوی تیمی گفت: این اتفاقات در واقع تضییع حیثیت من بود، در نهایت من کاملا آرام هستم، عدالت بدون شک بی گناهی من را به من ثابت کرده است، به همین دلیل در حال حاضر احساس خوبی دارم و خوشحالم. “

این مربی 57 ساله تصمیم گرفت شکایت خود را از مدیر ورزشی نیس که این اتهامات را علیه او و همچنین دو خبرنگار دیگر مطرح کرده بود پس بگیرد و اعلام کرد: من یک هدف داشتم و آن نشان دادن بی گناهی و بی گناهی خودم بود. احترام بزرگی که عدالت برای اثبات اینکه من قدر انسانیت و ارزش های ورزشی را می دانم با تصمیم 21 دسامبر به انتظارات من پاسخ داد.

1963056

وی با اشاره به حمایت سران پاری سن ژرمن افزود: از امیر تمیم بن حامد آل ثانی، ناصر الخلیفی، لوئیس کامپوس و پاری سن ژرمن برای اطمینان از امنیت من تشکر می کنم، زیرا زندگی عادی شما «تغییرات عادی» است.

گولتیه در مورد دوران حضورش در PSG گفت: “در این مدت، بازیکنان هرگز در این مدت کوتاه این همه بازی انجام نداده بودند! 13 یا 14 بازیکن پی اس جی در جام جهانی حضور داشتند. این حادثه باعث خستگی جسمی و روحی و مجروحان زیادی شد. »

او معتقد است که تیمش در آن زمان کاملاً تیمی نبود که لوئیس انریکه امروز دارد: “چگونه می توانم این را بدون اینکه بخیل به نظر برسم؟ مشکل شادابی بازیکنان بود. چگونه باید به این نتیجه برسیم؟ از طریق استفاده از یک سیستم چرخشی از وضعیت فعلی بازیکنان، هم باشگاه و هم رئیس باشگاه و انریکه بسیار خوشحالم.

این مربی فرانسوی تا سال 2025 با الدحیل قرارداد دارد و درباره حضورش در قطر می گوید: هدف من این بود که از نظر بدنی ریکاوری کنم، فصل و اتفاقات پیش آمده را هضم کنم.

به همین دلیل او پیشنهادات جذاب ناپل، الهلال و مارسی را رد کرد: “روزی که تصمیم گرفتم به مارسی نپیوندم، سخت ترین لحظه زندگی حرفه ای و مربی من بود.” این باشگاه را در دادگاه و مشکلاتم در آن زمان درگیر کنم.”

مجله اخبار فوتبال خارجی