پرسپولیس هم مهاجم آرژانتینی را انتخاب کرد/ نسخه متفاوت مهاجم استقلال در رادار قرمزها



به گفته کارشناسان فوتبال به خصوص پیشکسوتان این تیم، یکی از نقاط ضعف پرسپولیس در نیم فصل اول، نداشتن مهاجم نهایی بود.

پس از جدایی مهدی عبدی و عیسی آل کثیر از تیم پرسپولیس، یحیی گل محمدی در فصول اخیر با استفاده از شهاب زاهدی و نبیل باهویی هرگز نتوانست شرایط خوبی را برای خط حمله پرسپولیس ایجاد کند. بر این اساس اگر قرار بود همکاری گل محمدی با پرسپولیس ادامه پیدا کند باید یک مهاجم خارجی شش انگشتی به این تیم اضافه شود.

منابع آگاه نزدیک به باشگاه پرسپولیس ظاهرا از طریق آژانس نقل و انتقالات خبر می دهند که گوستاو بلانکو، مهاجم آرژانتینی تیم استقلال، مهاجم آرژانتینی دیگری را با شرایطی متفاوت از بلانکو در حلقه نقل و انتقالات به ایران و تیم رقیب پرسپولیس آورده است. . تیم پرسپولیس قرار می گیرد.

گفته می شود این بازیکن یک فوتبالیست کوچک، دریبل زن و تکنیکی با ویژگی های فوتبالیست های آمریکای جنوبی است که شرایطی کاملا متفاوت با مهاجم بزرگ آرژانتینی در تیم استقلال خواهد داشت. بر اساس اطلاعات دریافتی این بازیکن در غیاب سرمربی جدید پس از تایید یکی دو نفر از مسئولان فوتبال باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد راهی تهران خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ ظاهرا این فوتبالیست آرژانتینی در حال حاضر در یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس اقامت دارد و در دوران فوتبال خود تجربه فوتبال در منطقه خاورمیانه را دارد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال