پستکوگلو در مورد تاثیر “عظیم” کلوپ در لیورپول

تور خداحافظی یورگن کلوپ به ایستگاه پایانی خود نزدیک می شود و در بازی ماقبل آخر خود در آنفیلد، آنگه پستکوگلو افتخار به اشتراک گذاشتن خط تماس با رئیس را دارد.

استرالیایی در مورد مدیر ما گفت: او تأثیر زیادی داشته است، من قبلاً گفته ام که همیشه جذب مدیرانی شده ام که کمی متفاوت هستند، که بازی را کمی متفاوت انجام می دهند و دید و هویت واقعاً روشنی دارند، و او مطمئناً این را دارد.

رفتن به یک باشگاه بزرگ که به طور سنتی موفقیت های زیادی داشته است و از این نظر دوران بسیار سختی را پشت سر گذاشته است، آسان نیست، و سپس وارد شدن به یک باشگاه و تغییر دادن یک باشگاه به روش او. این برای او یک اعتبار است، او یک مدیر برجسته است.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) آخرین اظهار نظر کلوپ در مورد جدایی از لیورپول، دل هواداران را به خود جلب خواهد کرد.

“من مطمئن هستم که او را دوباره در سطح بالایی خواهیم دید زیرا او یکی از مدیران برتر جهان است.” به او افتخار می کنم که در چنین باشگاه بزرگی توانست سبک و دیدگاه خود را به تصویر بکشد و موفقیت به ارمغان بیاورد.”

این آخرین باری نخواهد بود که می شنویم همتایان آلمانی را قبل از جدایی از لیورپول تعریف می کنند و این خود گویای تأثیر او بر لیگ برتر است.

اگرچه ما هواداران بیش از هر کس دیگری رفتن او را احساس خواهیم کرد، اما وقتی این بازیکن 56 ساله یک قدم از بازی عقب نشینی کند، باز هم ضرر بزرگی برای فوتبال خواهد بود.

می توانید نظرات Postecoglou در مورد کلوپ (از ساعت 1:40) را از طریق BeanymanSports در YouTube مشاهده کنید:

🚨 EOTK Insider با Jan Age Fjortoft: چرا آلونسو به LFC نه گفت، چه کسی اکنون جایگزین کلوپ خواهد شد؟ برندگان PL خواهند بود…

https://www.empireofthekop.com/2024/05/04/postecoglou-massive-klopp-impact/ منبع: