تغییر قانون یورو که می تواند فصل را برای بازیکنان بیشتر لیورپول طولانی کند – لیورپول اف سی

یوفا تعداد تیم‌ها را برای مسابقات قهرمانی اروپای آتی افزایش داده است که می‌تواند باعث شود بازیکنان بیشتری از لیورپول فصل‌های خود را تمدید کرده و شروع پیش‌فصل را از دست بدهند.

پس از یک فصل طولانی و با مالیات، آخرین چیزی که برخی از باشگاه‌ها و هواداران می‌خواهند ببینند این است که بازیکنانشان برای رقابت در یک تورنمنت تابستانی پرواز می‌کنند.

برای لیورپول، انتظار می‌رود تا هشت بازیکن در یورو تابستان امسال حضور داشته باشند، در حالی که چهار بازیکن دیگر هم‌زمان در کوپا آمریکا شرکت خواهند کرد.

با این حال، اعلام یوفا مبنی بر اینکه حداکثر تعداد بازیکنان برای تیم های شرکت کننده در یورو 24 از 23 به 26 بازیکن افزایش می یابد، می تواند منجر به افزایش رقم فوق برای قرمزها شود.

با باز شدن نقاط بیشتر، افرادی مانند کرتیس جونز، هاروی الیوت و رایان گراونبرچ به ترتیب شانس انتخاب شدن توسط انگلیس یا هلند را خواهند داشت.

لندن، انگلستان - یکشنبه، 25 فوریه 2024: ترکیب هاروی الیوت و رایان گراونبرچ از لیورپول قبل از بازی فینال جام حذفی فوتبال بین باشگاه چلسی و لیورپول اف سی در ورزشگاه ومبلی.  لیورپول بعد از وقت اضافه 1-0 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

جونز اخیراً توسط گرت ساوتگیت به عنوان بازیکنی که انگلیس قبل از مصدومیتش در ماه مارس به او نگاه می کرد، مورد بررسی قرار گرفت، در حالی که الیوت در سطح زیر 21 سال برجسته بود.

و در حالی که گراونبرچ دوران پر فراز و نشیب با انتخاب کنندگان هلند را سپری کرده است، افزایش تعداد تیم می تواند شانس او ​​را برای حضور در کنار ویرجیل فن دایک و کودی گاکپو افزایش دهد.

نه تنها حضور در یورو فصل یک بازیکن را تمدید می کند، بلکه به این معنی است که آنها احتمالاً دیر به اولین پیش فصل آرن اسلات گزارش می دهند و انتظار می رود حضور او در اواخر این ماه تایید شود.

در حال حاضر، برنامه پیش فصل قرمزها در 26 ژوئیه در ایالات متحده آغاز می شود، زمانی که آنها با رئال بتیس به عنوان اولین دیدار دوستانه از سه بازی دوستانه ایالتیساید دیدار می کنند – اگرچه آنها قبل از آن به تمرینات گزارش خواهند داد.

با برگزاری مسابقات یورو از 14 ژوئن تا 14 جولای و آغاز فصل جدید لیگ برتر در 17 آگوست، این یک چرخش سخت دیگر برای بازیکنان بین المللی لیورپول است.

چه کسی به یورو 2024 می رود – و چه کسی نیست

2T22MKD بوداپست، مجارستان - 14 اکتبر: دومینیک زوبوسلای مجارستانی در جریان مسابقه مقدماتی یورو 2024 اروپا بین مجارستان و صربستان جشن گرفت (سباستین فری / عکس استوک آلامی)

احتمال رفتن: فن دایک، گاکپو، الکساندر-آرنولد، گومز، رابرتسون، کوناته، سوبوسلای، جوتا

نا معلوم: جونز، الیوت، کوانسا، گراونبرچ

نرفتن: کلهر، آدریان، تسیمیکاس، تیاگو، باجستیک، بردلی، ماتیپ، اندو، صلاح، دواک

کوپا آمریکا: آلیسون، مک آلیستر، نونز، دیاز

https://www.thisisanfield.com/2024/05/the-euro-rule-change-that-could-prolong-season-for-more-liverpool-players/ منبع: