پس از رسوایی بزرگ: ستاره سیتی به عربستان فرار کرد!


سرویس خبر شماره: 2019296
16 مه 1403 در 7:15 ب.ظ.
7K |

2نقطه نظر

پس از رسوایی اخیر خود، کایل واکر قصد دارد انگلستان را ترک کند و به عربستان سعودی مهاجرت کند

پس از رسوایی بزرگ: ستاره سیتی به عربستان فرار کرد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، گویا کایل واکر کاپیتان منچسترسیتی چند ماه پیش درگیر رسوایی بود و مشخص شد که به همسرش خیانت کرده است.

اگرچه او تا اواسط سال 2026 با منچسترسیتی قرارداد دارد، اما می تواند لیگ برتر را ترک کند و برای فرار از کانون توجه ها راهی خاورمیانه شود.

این مدافع 33 ساله در فکر انتقال به لیگ عربستان است که دستمزد بسیار خوبی دارد و ریاض محرز هم تیمی سابقش در سیتی نیز در الاهلی حضور دارد.

کایل به آینده خود پس از لیگ برتر فکر می کند و معتقد است که انتقال به عربستان سعودی می تواند برای او، همسر اولش آنی کلینز و همچنین فرزندانش عالی باشد.

2018548

یکی از دوستان نزدیک این بازیکن به سان گفت که او با ریاض محرز در مورد باشگاه های عربستانی و زندگی افرادی که به آنجا نقل مکان می کنند صحبت کرده است. واضح است که شیوه زندگی در این کشور بسیار متفاوت است. »

این منبع تایید کرد که تمایل او به مهاجرت به دلیل رسوایی اخیر است که زندگی حرفه ای او را تحت تاثیر قرار داده است. او از حضور در منچسترسیتی خوشحال است، اما حواشی اخیر کاملا حواس او را پرت کرده است و به مقصد جدیدی فکر می کند.

به گفته این منبع، گفتگوی او با محرز حقیقت زندگی در عربستان و نگاه آنها به فوتبال را آشکار کرد. او دوست دارد زمانی با فرزندانش به آنجا نقل مکان کند. در عربستان مسلما مانند انگلیس به رسوایی واکر توجهی نمی شود و همین موضوع باعث شد به فکر بازی در این باشگاه بیفتد.

مجله اخبار فوتبال خارجی