گزارش زنده: گلغر 0 – 0 شمس آذر


سرویس خبر شماره: 2019288
16 مه 1403 ساعت 19:00.
442

0نقطه نظر

نبرد جذاب سیرجان بین میز:

دیدار تیم های گل گهر و شمس آذر با نتیجه تساوی برگزار می شود.

گزارش زنده: گلغر 0 - 0 شمس آذر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار تیم های گلگهر سیرجان و شمس آذر قزوین در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر امروز به میزبانی سیرجانی ها آغاز شد و هر دو تیم برای کسب 3 امتیاز این دیدار تلاش خواهند کرد.

تیم های ششم و هفتم جدول نبرد حساسی در میانه های جدول خواهند داشت و برای حفظ جایگاه خود در جدول و کسب رتبه بهتر در پایان فصل به سه امتیاز این دیدار نیاز دارند.

شمس آذر قزوین در هفته های اخیر فوتبال باکیفیت و جذابی از خود به نمایش گذاشته و بازیکنان این تیم با سرعت بالایی که در انتقال توپ با آن دارند، در نقطه مقابل گل گهر سیرجان با وجود عملکرد خوب خود در طول مسابقه، رقبای خود را تحت تاثیر قرار می دهند. اما با موفقیت پیروز نشدند و خیلی راحت مسابقاتی را که می توانستند با تساوی ببرند تغییر دادند.

گزارش لحظه به لحظه این مسابقه جذاب را در صفحه «مجله اخبار فوتبال» دنبال کنید.

🗓 زمان و مکان: هفته 26 لیگ برتر – 26 اردیبهشت 1403 – 🏟 ورزشگاه: شهید سلیمانی سیرجان

👕داور: ایمان کاهیش کمک ها: حسن ظهیری، حامد تازه پور و حامد سیری سرپرست: ایرج نظری


گلغر سیرجان:

محمدرضا اخباری، مسیح زاهدی، سامان فلاح، مهدی تیکدری، سیدابوالفضل رزاق پور، احمد زنده روح، علیرضا علیزاده، روبرتو تورس، مهدی مامی زاده، اریک باگنما و سعید سحرخیزان
سرمربی: مارینوس اوزونیدوس

شمس آذر قزوین:
علیرضا جعفرپور، هومان ربیع زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، محسن طحانی، پوریا سرآبادانی، صدیق البوصابیح، علی آزادمنش، محمد پاپی، امیرمحمد نسایی و فراز اماملی.
سرمربی: سعید زهی


لحظات حساس:

مجله اخبار فوتبال داخلی