پشت صحنه برکناری علی خطیر/ مدیرعامل باشگاه استقلال کیست؟



مدیرعامل پرسپولیس پس از واگذاری به گروهی از بانک ها تغییری نکرده و رضا درویش همچنان به عنوان سرپرست این تیم را بر عهده دارد.

طبق اخبار رسیده باشگاه استقلال تا قبل از پایان فصل قصد تغییر مدیرعاملی نداشت و پس از جدایی از علی خطیر یکی از اعضای هیئت مدیره به عنوان مدیرعامل موقت انتخاب شد. واقعیت این است که تیم خلیج فارس معتقد است مدیرانی که در حال حاضر در باشگاه حضور دارند بهتر می توانند تا پایان فصل تیم را مدیریت کنند زیرا تیم فعلی را می شناسند.

ماجرای اخراج علی خاطر از آنجا شروع شد که او قرار بود تمام پولی را که از گروه خلیج فارس دریافت کرده بود صرف پرداخت حقوق بازیکنان و کادر فنی کند اما گفته می شود بخشی از این هزینه ها را بدهکار کرده است و این جایی که هلدینگ Persique Gulf تصمیم گرفت این مدیر را به دلیل رعایت نکردن دستور گروه اخراج کند.

این امر باعث اختلافات جدی بین علی خاطر و هلدینگ پرسیک گلف شد و در نهایت این هلدینگ تصمیم به برکناری علی خاطر و جایگزینی مدیرعامل سابق با یکی از اعضای هیئت مدیره گرفت.

طبق اخبار رسیده از ساختمان سعادت آباد، گزینه های مطرح شده برای مدیرعاملی باشگاه استقلال حداقل تا پایان فصل هدایت این تیم را بر عهده نخواهند گرفت. هر چند گفته می شود شانس شهریاری بیشترین است. مدیری که روابط خوبی با هلدینگ خلیج پرسیک دارد و پیش از این مدیرعامل باشگاه صباباتری تهران بوده است.

بیشتر بخوانید: بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال/ تحریریه خیابان عطار چه سابقه ای دارد؟



سرویس داخلی اخبار فوتبال