پنالتی جنجالی هفته، معمایی حل نشده! (تصویر)

شاید این اقدام مثبت باعث شود حامد پاکدل در چهار بازی باقی مانده شانس بیشتری داشته باشد.

نکته جالب اینجاست که با توجه به تمدید مدت اقامت تراکتورسازی در انزلی، در هتل محل اقامت هر دو تیم، درباره این صحنه بین مهاجم تراکتور و دروازه بان ملوان بحث و گفتگو شد و در حالی که صادقی قسم می خورد برخوردی صورت نگرفته است، پاکدل نیز گفت: همان طور که صادقی به او ضربه زد

به نظر می رسد تشخیص کمک داور این بود که پرش حامد پاکدل شبیه شبیه سازی بود، اما داور تصدیق کرد که تصادف رخ داده است.

1853778

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که سه روز از بازی های این هفته لیگ برتر می گذرد، بحث بر سر صحنه های مهم هفته همچنان ادامه دارد و این بحث بار دیگر با مرور صحنه های داوری در اولین برنامه فوتبال به اوج خود رسیده است.

آن وقت است که با درگیری یا بدون درگیری مشخص نیست، با یک پرش روی زمین می افتد تا داور سوت بزند و پنالتی را اعلام کند در حالی که پاس او را مهم ترین حریف می بیند.

صحنه رویارویی حامد پاکدل با ایمان صادقی که با اعلام پنالتی توسط علی اصغر مومنی داور مسابقه همراه بود، پس از پخش کلیپی از زاویه ای جدید توسط باشگاه تراکتورسازی، توسط سه فوتبال برتر بررسی شد. کارشناسانی که دو نفر از آنها مخالف سعید مظفری زاده بودند و معتقد بودند که تحریمی صادر شده است. با این حال، پنج کارشناس داوری «مجله اخبار فوتبال» نظر متفاوتی داشتند.

احتمال می رود حامد پاکدل در برخورد با ایمان صادقی به شدت مجروح شده باشد.

پنالتی جنجالی هفته، معمایی حل نشده!  (تصویر)

اما ممکن است پس از نظر 8 نفر از کارشناسان داوری در این زمینه و انتشار تصاویر جدید، هنوز شواهد کافی برای تشخیص صحیح وجود نداشته باشد زیرا تصاویر موجود نیز در پشت صحنه ثبت شده و دوربینی با کیفیت بالا لحظه را ثبت نکرده است. ضربه از محل حادثه

نکته مهم این دیدار این است که ایمان صادقی بدون عقب نشینی در تاریخ ثبت می شود و شاید اگر پاکدیل روی او نپرد، تا رباط صلیبی آسیب جدی ببیند.

در این صحنه حامد پاکدل به سرعت وارد محوطه جریمه ملوان می شود و از تاخیر ایمان صادقی استفاده می کند و صاحب توپ می شود و با یک ضربه توپ را از کنار دروازه بان ملوان می گذراند.


سرویس خبر شماره: 1921815
29 آوریل 1402 در 3:46 ب.ظ
1.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

بحثی که به هتل کشیده شد

البته هر هفته صحنه های مشکوک زیادی در فوتبال ایران رخ می دهد که به دلیل کیفیت پایین تصاویر تلویزیونی و نبود دوربین، صحنه های مرموز، مرموز و مبهم می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

اما در این دیدار آقای گل بازیکن سابق لیگ یک توانست کار پاکو خمس را انجام دهد و تراکتور را از شکست مقابل تیم جدید راه یافته به لیگ برتر نجات دهد.

در این بحث آنها با موبایل خود تصویر را به یکدیگر نشان می دادند و سعی می کردند طرف مقابل را متقاعد کنند که جریمه ای در نظر گرفته شده است. حتی داوران هم وارد بحث شدند و نظر خود را در این مورد اعلام کردند تا این موضوع بعد از بازی همچنان داغ بماند.