پنج بازی برای سپاهان و یک تصمیم بزرگ

عملکرد سپاهان در پنج بازی اخیر لیگ بیست و یکم تاثیر زیادی در سرنوشت زردپوشان اصفهانی در فصل آینده دارد اما…

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پارسال در چنین مقطعی شرایط برای سپاهان کاملا متفاوت بود و آنها در مقطعی قهرمان لیگ برتر شدند اما تساوی مقابل پیکان در ورزشگاه شهر قدس آنها را به سمت پایین دستی آورد. شاگردان یحیی گل محمدی در نهایت با وجود عملکرد عالی نتوانستند اختلاف دو امتیازی را با پرسپولیس جبران کنند و با 65 امتیاز به مقام دوم بسنده کردند.
با شروع فصل جدید، انتظار می رفت شاگردان محرم نویدکیا به عنوان مدعیان برتر قهرمانی باشند و شروع مسابقات هم همین را نشان داد. اما نقاط ضعف سپاهان آشکار شد و چند هفته بعد از نیم فصل دوم از کورس مدعی قهرمانی کنار رفت و شانس قهرمانی آنها به شدت کاهش یافت.
محرم نویدکیا در همان زمان تصمیم به استعفا گرفت اما با وجود اینکه چند روزی در تمرینات شرکت نکرد اما در سفر به تبریز به دیگر اعضای سپاهان پیوست و به درخواست هواداران و مدیران باشگاه برای بازگشت پاسخ مثبت داد.
عملکرد سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا بخشی دیگر از کارنامه محرم نویدکیا در این فصل است. جایی که نتوانستند مجوز صعود به مرحله حذفی را بگیرند و فشار روی بازیکنان و کادر فنی تیم بیشتر شد.
با این حال بازیکنان و محرم نویدکیا دور از حاشیه به کار خود ادامه دادند و در بازی با استقلال نیز شاهد نمایش قابل قبولی از این تیم بودیم. اما همه چیز در اطراف سپاهان این روزها با ابهام در حال حرکت است.
محرم نویدکیا در نشست خبری بعد از بازی با استقلال در پاسخ به این سوال که آیا فصل آینده طبق قراردادش در سپاهان می ماند یا خیر، اینگونه واکنش نشان داد: فوتبال به روز است و الان نمی توان تصمیمی گرفت. برای آینده انجام شد درست است که من برای فصل آینده قرارداد دارم، بعد از بازی های لیگ قهرمانان آسیا با مسئولان تیم صحبت کردم و به آنها گفتم که می خواهیم این روند را ادامه دهیم، اما اول باید این 5 بازی را تمام کنیم، سپس باید انجام دهیم. برای اینکه ببینم آیا امکان همکاری وجود دارد یا خیر.”

این پاسخ نویدکیا به این معناست که تصویر روشنی از آینده و فصل بیست و دوم در ذهن او وجود ندارد. طلای پوشان اصفهانی در 5 دیدار باقی مانده باید ابتدا در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف پیکان بروند سپس در ورزشگاهی که پرسپولیس مشخص می کند به مصاف این تیم بروند. سه بازی باقیمانده در نقش جهان مقابل شهر خودرو، در ورزشگاه آرنا فولاد مقابل فولاد خوزستان و در نهایت در اصفهان مقابل آلومینیوم اراک خواهد بود.
همانطور که می شنویم نتایج این 5 بازی علاوه بر دیدار مقابل استقلال که با تساوی بدون گل به پایان رسید، نقش مهمی در مذاکرات پایان فصل محرم نویدکیا و لیدرهای سپاهان خواهد داشت. اما نکته مهم دیگر این است که سپاهان در این فصل تیمی با موقعیت های گلزنی و موقعیت های سوزان زیادی بوده است و حل این مشکل احتمالا زمان می برد تا کادر فنی با آرامش تیم خود را ترمیم کند، در تابستان نفرات جدیدی را اضافه کند. پنجره و چند نفر فعلی را به صف کنید. این سوال همچنان مبهم است و شاید این سوال حضور موفق در لیگ بعدی را برای این تیم دشوارتر کند.
آنچه مشخص است لیدرهای باشگاه در کنار محرم نویدکیا روزهای سختی را پیش رو دارند و باید پس از پایان لیگ تصمیم مهمی اتخاذ کنند. تصمیمی که می تواند تا حدودی موفقیت سپاهان در فصل آینده را تضمین کند و سرمربی این تیم را که پس از دو سال تجربه ارزشمند، در عرصه مربیگری بسیار ثروتمند شده، نسوزد.
باید منتظر این تصمیم مهم باشیم…



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1823104 |
17 ارديبهشت 1401 ساعت 16:03 |
464 امتیاز خبر|

0نظرات

آیا مدیران نویدکیا باشگاه را حفظ می کنند؟