سیمئونه: به مادرید تبریک می گویم، اما ما به تونل افتخار نمی کنیم



سرویس خبر شماره: 1823103 |
17 ارديبهشت 1401 ساعت 15:32 |
1,260 |

3نظرات

ما برای هواداران خود احترام زیادی قائل هستیم

سرمربی اتلتیکو امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی تایید کرد که فردا به تونل رئال افتخار نخواهد کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فردا شب در واندامتروپولیتانو، اتلتیکو مادرید در دربی ‘ال مادریلن’ میزبان رئال مادرید است. رئال هفته گذشته عنوان قهرمانی خود را به دست آورد و بازی فردا برای اتلتیکو که برای کسب سهمیه تلاش می کند اهمیت بیشتری دارد اما البته رئال هم قصد شکست دربی را ندارد. یکی از موضوعاتی که این روزها در رسانه های اسپانیایی مطرح می شود، تونل افتخار اتلتیکو برای رئال است و به نظر می رسد اینطور نباشد. این سی و ششمین دربی سیمئونه به عنوان سرمربی اتلتیکو است.

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو در کنفرانس خبری دربی گفت:ما در تمام تورنمنت ها مقابل رئال بوده ایم و در آن بازی ها انواع احساسات را داشته ام. ما در مقابل حریف بسیار قدرتمندی قرار خواهیم گرفت و دیدیم که این روزها چقدر قدرتمند هستند.” هیجان انگیز است، به خصوص اکنون که آنها قهرمان لالیگا نیز هستند.”

مدیریت دربی: ما در لحظه حساس فصل هستیم. 4 فینال پیش رو داریم و با انگیزه زیادی به دربی نزدیک می شویم. من شور و شوق زیادی در تیم می بینم. در چند روز گذشته مسائل حاشیه ای زیادی وجود داشته است، اما من فقط روی بازی تمرکز کرده ام.» سعی کردم فضای تیم را از حاشیه دور کنم و با تمرکز زیادی وارد بازی شوم.

تونل غرور: ” به رئال، کادر فنی و بازیکنانش برای قهرمانی در لالیگا تبریک می گویم. ما برای رئال مادرید احترام زیادی قائل هستیم، اما بیشتر برای هوادارانمان. تونل غرور زمانی به عنوان ادای احترام به رقیب قهرمان تلقی می شد و اکنون موضوع شوخی و تمسخر است. نمی دانم این سنت از چه زمانی و از چه زمانی در فوتبال اسپانیا مطرح شد، اما اکنون در دوره دیگری هستیم. “این یک روش زندگی است.”

سهمیه کسب درآمد:“می دانیم که تا روز آخر فشار و استرس زیادی وجود خواهد داشت. بارسا، سوسیداد، ویارئال، سویا و بتیس رقبای ما در سهمیه هستند و قهرمانی در لیگ قهرمانان برای ما بسیار مهم است.”

رئال مادرید با تیم دوم دربی: رئال قهرمان لالیگا شد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید اما ساختار این تیم تغییری نمی کند و فرم تیم در دربی مثل همیشه خواهد بود. فکر نمی کنم رئال برای بازی فردا بی انگیزه باشد. آنها یک مربی بزرگ با ایده های روشن مانند کارلو آنچلوتی دارند. بیا با تیم اول یا با ترکیبی از ذخیره ها، ساختار رئال همیشه همینطور خواهد بود. نام بازیکنان ممکن است تغییر کند، اما رئال همان است که همیشه. فقط برد برای ما مهم است.»



مجله اخبار فوتبال خارجی