پورموسوی: خیلی خوب است که با انگلیس همبازی شدیم

وی در پاسخ به این سوال که آیا ملی پوشان می توانند به جدایی از گروه B فکر کنند؟ بگو چرا که نه ما می توانیم این استراتژی را داشته باشیم. قرار نیست همه اهداف در فوتبال به دست بیایند، اما تیمی که برای خود برنامه بزرگی طراحی می کند، بالاخره یک روز به هدف خود می رسد و همیشه از تیمی که ترس را القا می کند و هرگز به دنبال اهداف بزرگ نیست، جلوتر خواهد بود. هیچ چیز در فوتبال قابل پیش بینی نیست. چه کسی فکرش را می کرد که ایتالیا به عنوان قهرمان اروپا به جام جهانی راه پیدا نکند؟ ما بازیکنان خوبی داریم. اکثر بازیکنان تیم ما لژیونر هستند و این نشان می دهد که تیم باتجربه ای داریم. اگر بتوانیم قبل از رویارویی با انگلیس با تیم های مطرح دنیا روبرو شویم در این بازی بهتر عمل خواهیم کرد. در این صورت روزی که قرار است با انگلیس بازی کنیم ترسی در دل نداریم و به راحتی بازی خود را نشان خواهیم داد.


سرویس خبر شماره: 1817704 |
13 تیر 1401 ساعت 15:10 |
468 |

0نظرات

او در مورد گروه B گفت: “این قرعه کشی روی کاغذ قرعه خوبی است، اما واقعیت این است که ایالات متحده آمریکا و تیم برنده پلی آف نیز قصد دارند از گروه B خارج شوند.” بنابراین کار سختی است و اگر به دنبال خروج هستیم. از گروه، ما باید سخت کار کنیم. من به شخصه خوشحالم که ایران دوباره با یکی از تیم های مطرح دنیا همگروه شد چرا که فرصت خوبی برای فوتبال ایران است تا دوباره ارزش خود را نشان دهد. این فرصت خوبی برای تیم ملی و همچنین ملی پوشان است زیرا همه در دنیا برای تماشای بازی تیم ملی مقابل انگلیس برنامه ریزی می کنند و مشتاق دیدن این بازی هستند. ما باید از این فرصت استفاده کنیم.

سیروس پورموسوی در پایان گفت: اگر می خواهیم از مرحله گروهی بیرون بیاییم، نباید تیم های آمریکایی و تیم راه یافته به پلی آف را آنقدر دست کم بگیریم که از جدال با انگلیس ترسی نداشته باشیم. همه حریفان قابل احترام هستند. ما باید با همان انگیزه ای که مقابل انگلیس بازی می کنیم، مقابل آمریکا و تیم پلی آف بازی کنیم. در این صورت شانس ما برای صعود بیشتر می شود. بازی با برخی از بهترین تیم های جهان قبل از حضور در جام جهانی بهتر از ده ها اردو و جلسه تمرینی است. اینها تجربه گران قیمتی را برای بازیکنان به ارمغان می آورد و به تیم ملی کمک می کند تا در مسابقات حساس آرزوی موفقیت داشته باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سیروس پورموسوی، سرمربی سابق تیم صنعت نفت، هم‌پیمانی ایران با انگلیس را یک اتفاق خوب برای فوتبال ایران می‌داند.