یونایتد امیدی به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ندارد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، منچستریونایتد شب گذشته در هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس مقابل لسترسیتی با تساوی 1-1 در آن بازی متوقف شد.
با یک بازی کمتر تاتنهام و اختلاف امتیاز این تیم با آرسنال در رده چهارم، کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای این تیم بسیار دشوار شده است.
نویل در پاسخ به سوالی درباره شانس شیاطین سرخ برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده گفت: “من فکر می کنم امیدهای آنها بر باد رفته است. رقابت برای این پست امروز پس از پایان مسابقات داخلی آغاز شد. آنها باید این روند را با یک برد آغاز می کردند. ، اما آنها به آنجا نرسیدند “بازی با تساوی به پایان رسید و آنها خوب بازی نکردند.”

گری نویل ستاره سابق منچستریونایتد معتقد است تساوی برابر لسترسیتی پایان سهمیه لیگ قهرمانان برای این تیم است.


سرویس خبر شماره: 1817799 |
14 فروردين 1401 ساعت 12:34 |
18 امتیاز خبر|

0نظرات

گری نویل:

سرمربی سابق یونایتد گفت: “بعضی اوقات ممکن است تیم ها بعد از تعطیلات تیم ملی کمی خسته و گیج به نظر برسند، اما من فکر می کردم که این به نفع یونایتد است و فاصله باشگاه برای بازیکنان خوب است.” آنها می توانند برگردند و سعی کنند در این تیم بدرخشند.”
نویل در مورد بازی های این تیم در هفته های آینده افزود: “این دو ماه برای بازیکنان و هواداران یونایتد بسیار سخت خواهد بود. اگر آنها بخواهند به روندی که دارند ادامه دهند، هشت بازی سخت در پیش دارند.” مقابل لستر بسیار بی تاثیر بودند.



مجله اخبار فوتبال خارجی