پولیسیک: پیروزی سال گذشته به ما اعتماد به نفس می دهد

پولیسیچ در مورد سزار آسپلیکوئتا گفت: “او کاپیتان ماست. کارهای کوچک را خیلی خوب انجام می دهد. او بی وقفه می جنگد و به ما انرژی زیادی می دهد. او یک جرقه مثبت بزرگ و برای ما بسیار مهم است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

رئال مادرید تیم بزرگی است و بازی مقابل آنها هرگز آسان نخواهد بود. با دانستن اینکه فصل گذشته توانستیم آنها را شکست دهیم، باید اعتماد به نفس داشته باشیم. این طرز فکر ما است. ما به شکست اخیر به عنوان نخست وزیر دامن زدیم. از بازگشت شرایط استفاده کنید. من هم از فرمم راضی هستم. دوست ندارم مقایسه کنم و بگویم چه زمانی بهتر بودم. من همیشه سعی می کنم بهترین عملکردم را ارائه دهم.”


سرویس خبر شماره: 1818238 |
16 فروردين 1401 ساعت 20:42 |
529 امتیاز خبر|

0نظرات

کریستین پولیسیچ ستاره چلسی می گوید پیروزی فصل گذشته مقابل رئال مادرید در بازی فردا مقابل آنها در لیگ قهرمانان اروپا به آنها اعتماد به نفس می دهد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در یکی از حساس ترین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فردا شب دو تیم چلسی و رئال مادرید در استمفوردبریج به مصاف هم خواهند رفت. این بازی فصل گذشته در لیگ قهرمانان اروپا تکرار شد و چلسی با شکست رئال مادرید به فینال رسید.

کریستین پولیسیچ، ستاره چلسی، در جریان یک بازی پیش از بازی گفت: “بازی اخیر ما بازی سختی بود. شاید ضربه ای بود که برای یک بازی واقعا بزرگ به آن نیاز داشتیم. بچه ها واقعا می خواهند اوضاع را تغییر دهند. من این تیم را می شناسم.” کنفرانس مطبوعاتی او جلو می رود و بهترین کار را انجام می دهد.”