کورتوا: خاطرات خوبی از دوران حضورم در چلسی دارم

تقابل با روملو لوکاکو: “لوکاکو ویژگی های فوق العاده ای دارد، حتی اگر زیاد بازی نکند. او باید خود را با شرایط وفق دهد، برای من هم در مادرید این اتفاق افتاد.”

تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال مادرید گفت: “من چهار سال را در چلسی گذراندم و عناوین قهرمانی را به دست آوردم و خاطرات خوبی از آن دارم. در یکی از بهترین لحظات دوران حرفه ای ام هستم و امیدوارم بتوانم به تیمم کمک کنم.” کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی البته بازی برگشت در برنابئو تعیین کننده خواهد بود.

اعتراض به سه پنالتی رئال مادرید مقابل سلتاویگو: وقتی مقابل والنسیا سه پنالتی گرفتیم، نشنیدم کسی چیزی بگوید. فصل خوبی را پشت سر می گذاریم و تصمیمات داوری همیشه جای سوال دارد. فوتبال ادامه دارد، داور باید تصمیم بگیرد. “این فوتبال است.”

وضعیت ادن هازارد: “ادن هازارد بازیکن بسیار مفیدی برای ما است. ما نمی توانیم کیفیت او را فراموش کنیم. می دانم که او خوب است و در حال ریکاوری است. مهم این است که پیش فصل را خوب شروع کنیم. -فصل. حیف است که او نمی تواند بازی کند. اینجا.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

این یک بازی بسیار متفاوت از فصل گذشته است. در این بازی هوادار نبود و این بازی در نیمه نهایی بود. حالا بازی برگشت را در خانه داریم.»


سرویس خبر شماره: 1818241 |
16 فروردين 1401 ساعت 21:18 |
573 |

0نظرات

دوست دارم هازارد بازی کند

تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید معتقد است بازی فردا مقابل چلسی با فصل گذشته کاملا متفاوت خواهد بود.

رئال مادرید فردا شب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استمفوردبریج میزبان چلسی است. رئال فصل گذشته نیز در این تورنمنت به مصاف چلسی رفت و در آن بازی شکست خورد. مشکلی که بازی فردا را به بازی انتقامی برای لوس بلانکوس تبدیل کرد.

غیبت کارلو آنچلوتی: “خوشبختیم که دستیار او پسرش است، بنابراین آنها خیلی شبیه هم هستند (می خندد. ما تیم خوبی داریم و کارلو در تماس های تصویری کمک می کند. ما آماده ایم.”