پوندیت معتقد است که ویرجیل فن دایک اکنون “مشکل” در لیورپول است

از زمان انتقال به آنفیلد در سال 2018، کاپیتان هلند به عنوان یکی از بهترین مدافعان جهان شناخته شده است.

نمی توان انکار کرد که او پس از آن تکل وحشتناک جردن پیکفورد در سال 2020، کمی قدرت خود را از دست داده است، اما ما همچنان معتقدیم که او بهترین مدافع باشگاه است.

زمانی که شماره 4 و شماره 5 ما در قلب دفاع با یکدیگر شریک می شوند، در بهترین حالت خود هستیم اما مصدومیت ها زمان بازی آنها را در این فصل محدود کرده است.

مدافع میانی سابق ساوتهمپتون به خاطر شکست 2-0 قرمزها مقابل نیوکاسل هفته گذشته پس از آسیب دیدگی همسترینگ به ترکیب اصلی بازگشت و برای باخت 5-2 سه شنبه شب به رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا جایگاه خود را در کنار تیم حفظ کرد. .

با این حال، این بازیکن فرانسوی روز گذشته به تمرینات بازگشت و همچنان به بهبودی از مصدومیت همسترینگ ادامه می دهد و امیدواریم که این زوج در آینده نزدیک دوباره با هم بازی کنند.

به نظر می رسد که او بسیار منفعل است. Konate کسی است که می تواند این کار را انجام دهد، شاید او کسی است که آنها از دست داده اند و آنها باید به جای ون دایک، یک دفاع در اطراف Konate ایجاد کنند.

40 درصد از قرض های تابستانی لیورپول شکست خورد – سیستم قرضی این باشگاه چه شد؟

اما مشکل واقعی احتمالاً ون دایک است. من فکر نمی کنم او از مصدومیت خود رهایی یابد. فکر می کنم وقتی بازیکنان به سمت او می دوند، دیگر تکل نمی زند.

او یکی از آن بازیکنانی است که فکر می‌کنید در نهایت بهبود می‌یابد و به جایی که بود بازمی‌گردد، اما اکنون چند فصل وجود دارد که هیچ نشانه‌ای از تغییر اوضاع و زمان‌های عجیب او وجود ندارد و او می‌تواند برنده شود. پشت توپ.”

او [Van Dijk] به نوعی کل سبک دفاع خود را تغییر داد تا بیشتر یک هماهنگ کننده باشد، مردم را به جایی که فکر می کند باید بروند هدایت می کرد، به جای اینکه واقعاً آن تکل ها را انجام دهد، هافبک مرکزی بزرگ و قوی باشد و در مسائل گیر کند.

او تمام جام های مهم ممکن را در مرسی ساید به دست آورده است و بسیاری از موفقیت های اخیر ما مدیون هلندی است.

https://www.empireofthekop.com/2023/02/24/pundit-van-dijk-liverpool-admission/ منبع:

بیشتر بخوانید: کارشناس توضیح می دهد که لیورپول باید چه کاری انجام دهد تا به بهترین حالت خود بازگردد زیرا ستاره “ناسازگار” قرمزها به دلیل انتقادات مورد توجه قرار گرفت.

ریچارد دان معتقد است که ویرجیل فن دایک مشکل اصلی خط دفاعی لیورپول در این فصل است و از یورگن کلوپ خواسته است که به جای بازیکن هلندی، خط دفاعی خود را حول ایبو کوناته بسازد.

درباره عملکرد دفاعی لیورپول در این فصل صحبت های زیادی صورت گرفته است، در حالی که خط دفاعی یورگن کلوپ در اکثر فصل کمپین چندان راحت به نظر نمی رسد و دان گفته است که شماره 4 ما از زمان مصدومیت جدی زانو در سال 2020، همان بازیکن قبلی نبوده است. .

کوناته از زمان ورودش از RB لایپزیگ در تابستان 2021 با کیفیت بوده است و طبق گفته Dunne او اکنون باید مرد اصلی خط دفاعی کلوپ باشد.

همیشه او را می‌بینید که دست‌هایش را دراز می‌کند و می‌گوید شخص دیگری باید بهتر می‌کرد، اما دیگر او را در حال قطع توپ نمی‌بینید، نمی‌بینید که او در نیمه راه توپ می‌برد، تکل‌های آخر را نمی‌بینید. ، فقط یک انفعال در دفاع از او وجود دارد.

همه به جنبه دفاعی لیورپول نگاه کرده اند [Joel] ماتیپ و گومز و ون دایک به یک شریک نیاز دارند. مرد ایرلندی چهارشنبه شب در جریان پوشش خبری ویرجین مدیا لیگ قهرمانان اروپا گفت (از طریق پوندیت آرنا).