قرعه کشی لیگ اروپا: لورکوزن و فاینورد به مصاف هم نرفتند

قرعه کشی مرحله حذفی لیگ اروپا دقایقی پیش انجام شد و شانزده تیم راه یافته به این مرحله حریفان خود را شناختند.

قرعه کشی لیگ اروپا: لورکوزن و فاینورد به مصاف هم نرفتند

هشت تیم برتر مرحله گروهی لیگ اروپا به طور مستقیم به این مرحله از رقابت ها راه یافتند و تکلیف 8 تیم باقی مانده با انجام دیدارهای پلی آف بین تیم های دوم گروه های لیگ اروپا و تیم های سوم مشخص شد. از قهرمانان گروه های لیگ که از این رقابت ها حذف شده اند.

اما دو تیمی که لژیونرهای ایرانی را در ترکیب خود دارند حریفان خود را شناختند. لورکوزن با سردار آزمون به مصاف تیم مجارستانی فرانس واروش می رود. از سوی دیگر فاینورد که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد با تیم اوکراینی شاختار دونتسک دیدار خواهد کرد.

1805382



مجله اخبار فوتبال خارجی

اما سایر تیم هایی که با شکست حریفان حذفی خود به رده هجدهم رسیدند عبارتند از: منچستریونایتد – اسپورتینگ لیسبون – یونیون برلین – سویا – یوونتوس – شاختار دونتسک – بایر لورکوزن – رم.

1805374

نکته جالب اینجاست که تیم های مدعی قهرمانی این فصل لیگ اروپا در این مرحله به مصاف هم نرفته اند. آرسنال، یونایتد، یوونتوس و سویا که به عنوان مدعیان اصلی شناخته می شوند، در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف هم نخواهند رفت و در این مرحله شاهد دیدارهای حساسی مانند رویارویی شب گذشته یونایتد و بارسا نخواهیم بود.

1805381

هشت تیمی که مستقیماً به عنوان صدرنشین مرحله گروهی به این مرحله از لیگ اروپا راه یافتند عبارتند از: آرسنال – رئال بتیس – رئال سوسیداد – فرایبورگ – فنرباغچه – یونیون سنت ژیل – فاینورد – فرانس واروش.

یونیون برلین – یونیون سن ژیل
سویا – فنرباغچه
یوونتوس – فرایبورگ
بایر لورکوزن – فرانس واروش
اسپورتینگ – آرسنال
منچستریونایتد – رئال بتیس
آ اس رم – رئال سوسیداد
شاختار دونتسک – فاینورد


سرویس خبر شماره: 1872219
مارس 05, 1401 در 03:08 ب.ظ
16 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

با برگزاری مراسم قرعه کشی، بازی های مرحله هجدهم لیگ اروپا به شرح زیر مشخص شد:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شهر نیون سوئیس دقایقی پیش میزبان قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا بود.