پوگبا: امسال هم جام را نبرده ایم و این ناراحت کننده است

پوگبای 29 ساله که در حال حاضر در اردوی تیم فرانسه به سر می برد، در مورد آینده حرفه ای خود به TeleFT گفت: هنوز تصمیمی در مورد آینده حرفه‌ام نگرفته‌ام. هنوز هیچ کاری انجام نشده است. می توانم فردا یا در پنجره نقل و انتقالات تصمیم بگیرم. می خواهم به عقب برگردم و فصل را با منچستریونایتد به بهترین شکل ممکن به پایان برسانم.

این هافبک فرانسوی پس از پیوستن به منچستریونایتد مورد انتقادات زیادی قرار گرفت و برخی کارشناسان تا آنجا پیش رفتند که شخصیت او را زیر سوال بردند.


سرویس خبر شماره: 1816975 |
07 فروردين 1401 ساعت 20:18 |
629 |

0نظرات

فصل برای منچستر تمام شده است

به نظر می رسد پل پوگبا که قرارداد فعلی او با منچستریونایتد در پایان این فصل به پایان می رسد، در نظر دارد به دوران 6 ساله خود در این باشگاه انگلیسی پایان دهد، در حالی که یوونتوس به دنبال بازگرداندن او به آبی هاست.تورین به این موضوع علاقه مند است و باشگاه هایی مانند از پاری سن ژرمن و رئال مادرید به عنوان دیگر مقصدهای احتمالی هافبک فرانسوی یاد شده است.

پوگبا ادامه داد: من می خواهم قهرمانی کنم، برای جام بازی کنم، اما امسال و سال های گذشته هیچ عنوانی کسب نکردیم، که ناراحت کننده است. فصل هنوز تمام نشده است، اما تقریباً برای ما تمام شده است زیرا دیگر شانسی برای بردن جام نداریم.

هافبک فرانسوی در این فصل در 23 بازی شیاطین سرخ را به منچستریونایتد همراهی کرده و یک گل و 9 پاس گل به ثمر رسانده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ستاره فرانسوی منچستر از اینکه امسال هم با این تیم قهرمان نشد، ناراحت است. آخرین جام یونایتد به سال 2017 برمی گردد.