مهدی مهدوی کیا; ایستاده در اردوی تیم ملی (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1816976 |
07 فروردين 1401 ساعت 20:14 |
92 امتیاز خبر|

0نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به نظر می رسد مهدی مهدوی کیا در ماموریتی که به او محول شده یعنی صعود به المپیک بسیار جدی است، به همین دلیل در دیداری دوستانه با نساجی از ابتدای بازی به خط آمد و به میدان رفت 90 دقیقه بازی را تماشا کرد. . او در جریان بازی و حتی بعد از 3-0 امیدها توصیه های فنی خود را از زمین ادامه داد و خواستار گل های بعدی شاگردانش شد و در نهایت این اتفاق افتاد و تیم ملی امید با نتیجه 5 بر 2 حریف را شکست داد.

نکته جالب در ابتدای مسابقه فشار شدید تیم امید بود که باعث خطای مردان دفاع نساجی و دو گل تیم امید شد. امید که در این بازی بیشتر از بازیکنان زیر 21 سال بهره می برد، با این نمایش نشان داد که می خواهد اتفاق بزرگ سال های آینده فوتبال ایران را درک کند. یعنی رفتن به المپیک. و برای اینکه این کار مهم را به خوبی انجام دهید، باید به طور جدی شروع کنید. حتی در تمرینات و حتی در بازی های دوستانه.

عکس: امیرحسین خیرخواه



مجله اخبار فوتبال داخلی

تیم امید در بازی دوستانه بعدی به مصاف پرسپولیس می رود و در روز 9 فروردین به تمرینات خود پایان می دهد تا روز آینده فیفا فرا برسد و تمرینات و بازی های دوستانه را دنبال کند. مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاشکند فرصت خوبی برای مهدی مهدوی کیا و شاگردانش است تا بر آزمون و خطا غلبه کنند و برای مسابقات مقدماتی المپیک آماده شوند.

تیم امید در شروع دوره جدید تمرینی و در اولین بازی دوستانه مقابل شاگردان خاموش عملکرد خوبی داشت و در نهایت موفق شد با نتیجه 5 بر 2 تیم لیگ برتری را شکست دهد.