پیش بینی امید ابراهیمی از رویارویی با انگلیس

امید ابراهیمی به دیدار تیم ملی مقابل انگلیس در ورزشگاه خلیفه دوحه خوش بین است که بازیکنان ایرانی با آن بیگانه نیستند.

امید ابراهیمی در خصوص شروع کار ایران در جام جهانی در استادیوم آشنا گفت: جام جهانی یک رویداد مهم و حساس برای همه کشورها از جمله کشور ما است و همه منتظر تیم ملی هستند و به هر حال مسابقات شروع می شود. از این استادیوم.”

منبع: صفحه “فوتبال در قطر”.



مجله اخبار فوتبال داخلی

امید ابراهیمی در پایان درباره آشنایی ملی پوشان با ورزشگاه خلیفه محل بازی ایران مقابل انگلیس گفت: ما بارها با تیم ملی اینجا بازی کرده ایم، مقابل تیم عراق و در بازی دوستانه با قطر. ..بیشتر بازیکنان اینجا بازی کرده اند. ورزشگاه بسیار زیباست و امیدوارم ورزشگاه خوبی برای تیم ملی فوتبال ایران باشد.


سرویس خبر شماره: 1837751
20 اوت 1401 @ 6:13 ب.ظ
5.5 هزار |

2نقطه نظر

در بازی رفت، جدال انگلیس موضوعی بود که امید در مورد آن صحبت کرد: آنها یکی از مدعیان جام جهانی هستند و تیم بسیار قدرتمندی هستند و بازیکنان باکیفیتی دارند، اما این بازی های جام جهانی است و مطمئن هستم. بازیکنان تیم ملی اکنون، هرکسی که در زمین باشد، تمام تلاش خود را می کند.» او تمام تلاش خود را می کند تا بهترین بازی خود را انجام دهد. واقعا کار سختی است. در کنار حساسیت جام جهانی، حریفی مثل انگلیس قدرتمند است اما همه بازیکنان تمام تلاش خود را می کنند.

فاصله 100 روزه تا شروع جام جهانی یکی دیگر از صحبت های ابراهیمی بود که امید در پاسخ گفت: انشالله با حمایت همه هواداران و تلاش مسئولان، کادر فنی و بازیکنان، امیدوارم نماینده خوبی برای ایران باشیم.»

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امید ابراهیمی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه برای افزایش امید به حضور در آخرین اردوی تیم ملی در قطر حاضر شد. جام جهانی 2022 قطر.
ستاره ایرانی الوکره که بازی های زیادی را با این تیم در ورزشگاه خلیفه دوحه انجام داده است درباره این ورزشگاه و تقابل تیم ملی با انگلیس در جام جهانی در این ورزشگاه صحبت کرد که در ادامه می خوانید.