پیوس: پرسپولیس به دو مهاجم جدید نیاز دارد

پیوس درباره انتقاد باشگاه از تقویت نشدن خط حمله گفت: دغدغه اصلی در این قسمت است و باشگاه باید نه یک مهاجم خارجی بخرد، بلکه باید دو مهاجم خارجی بخرد زیرا امسال لیگ بسیار سختی داریم و همه تیم ها به روش های مختلف تقویت شدند. پرسپولیس نمی تواند به تنهایی به عبدی و پاکدل تکیه کند و تمیروف نشان داده هنوز تا رسیدن به بلوغ راه زیادی در پیش دارد.


سرویس خبر شماره: 1837750
20 اوت 1401 در 06:11 ب.ظ
5.5 هزار امتیاز خبر|

16نقطه نظر

هماهنگ کردن افراد جدید به زمان نیاز دارد.

پیوس در پایان گفت: فکر می‌کنم کادر فنی پرسپولیس امسال شرایط خوبی دارد و حضور همزمان پیروانی، باقری، سیدجلال و سه خارجی باتجربه در کنار گل محمدی به آنها کمک می‌کند تا مسائل را به خوبی مدیریت کنند. حواشی ورود به تیم.” برای جلوگیری از.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی ادامه داد: بازیکنان بزرگی در خط هافبک حضور دارند که نقطه قوت اصلی پرسپولیس است و هر تیمی آرزوی داشتن یکی از این بازیکنان را در قسمت جلو دارد. در قسمت هافبک دفاعی اسدبیگی اضافه شده است که شنیدم برای تمرین بسیار آماده است. حتی وحدت حنان اف هم می تواند در این بخش به تیم کمک کند.

مهاجم پرسپولیس می گوید این تیم نیاز به خرید دو مهاجم دارد.

آقای گل تاریخ باشگاه پرسپولیس ادامه داد: قبلا هم گفته ام و باز هم می گویم که در ایران هیچ مربی مثل گل محمدی نمی تواند پرسپولیس را به اوج برساند و باید سران باشگاه به خواسته های او عمل کنند. همچنین هواداران باید در این فصل صبور باشند و تا دقیقه 90 از تیم خود حمایت کنند چرا که قسمت بزرگی از تیم تغییر کرده و فکر می کنم بیش از 12-13 بازیکن از پرسپولیس رفتند. بنابراین هماهنگی این افراد زمان بر است، هرچند مطمئنم یحیی با توانایی بالایی که دارد می تواند این تیم را به خوبی به قهرمانی برساند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فرشاد پیوس در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص شرایط پرسپولیس قبل از شروع لیگ برتر اظهار داشت: به نظرم تیم خیلی خوب است و به شخصه امسال امید زیادی به پرسپولیس دارم. به نظر من داخل دروازه و خط دفاعی خیلی خوب تقویت شده و حضور بیرانوند به تنهایی برای هر تیمی نعمت بزرگی است و امیدوارم امسال با روحیه بالا و اعتماد به نفسش بتواند به تیم کمک کند. . مدافعان هم نسبت به فصل قبل قوی تر هستند و فکر می کنم بعد از چند بازی می توانیم هارمونی خوبی بین آنها ببینیم.