پیش نمایش من سیتی: منتظر یک تیم قدرتمند آرسنال باشید

به روز رسانی: موضوع کوچک نیمه نهایی جام حذفی 2020 را فراموش کردم.

درست است، فعلاً آن را بگذاریم. مثل همیشه خواهیم داشت پوشش زنده وبلاگ بعداً برای شما و همه چیزهای بعد از بازی ارسبلاگ نیوز. من شما را با یک Arsecast کاملاً جدید در زیر می گذارم.

به جز، این دو چیز متقابل نیستند. این چیزی است که ما بیش از یک بار آن را انجام داده‌ایم، اما من می‌دانم که چرا برخی از افراد ممکن است کمی محتاط باشند که چگونه یک برنامه شلوغ ممکن است بر ما تأثیر بگذارد. با این حال، چیزی که می توانم بگویم این است که تقریباً مطمئن هستم که میکل آرتتا به این مسابقه به عنوان رقابتی نگاه می کند که می خواهد برنده شود و بازی امشب در سطح شخصی نیز برای او اهمیت ویژه ای دارد. او دستیار پپ گواردیولا بود، این دو همچنان دوستان بزرگی هستند و چند سال در سیتی کار کرد. او هنوز در هیچ بازی مقابل آنها به عنوان سرمربی پیروز نشده است و با دو بازی لیگ که از هم اکنون تا پایان فصل باقی مانده است، یک جنبه روانی در این بازی وجود دارد که می تواند مهم باشد.

از سه باری که قرار است در این فصل با سیتی روبرو شویم، این به نظر من کمترین اهمیت را دارد، اما به این معنی نیست که بی اهمیت است. اگر با یک تیم ضعیف به آنجا بروید و مورد ضرب و شتم قرار بگیرید، آمادگی خوبی برای بازی لیگ در چند هفته دیگر نیست – حتی اگر “فقط جام است، ما تغییراتی ایجاد کردیم” را داشته باشید. این بدان معنا نیست که برد امشب سه امتیاز لیگ را تضمین می کند، اما مدت زیادی است که ما مقابل آنها نتیجه خوبی کسب نکرده ایم و این یک مانع روانی است که شکستن آن قبل از آن می تواند مفید باشد.

سرمربی تیم قبل از بازی گفت:

واقعیت این است که ما هشت روز بعد از این بازی فرصت داریم تا دوباره بازی کنیم. اینطور نیست که باید یک بازی میان هفته یا هر چیز دیگری را در نظر بگیریم، و در حالی که ممکن است ترسی در مورد آسیب دیدگی داشته باشیم که ممکن است ما را تحت تاثیر قرار دهد، من فکر نمی‌کنم مربی یا بازیکنان با چنین طرز فکری به بازی‌ها نگاه کنند. هرکسی که فکر می کند میکل آرتتا ممکن است در این بازی ضعیف شود از ترس اتفاقی که از نظر آماری احتمال وقوع آن زیاد نیست، به نحوه عملکرد او توجه نکرده است.

با توجه به همه این‌ها، ارتباط این دو سرمربی و کیفیت مربوط به هر دو تیم، امشب می‌توانیم شاهد یک بازی بسیار فشرده باشیم. شما با جدی گرفتن هر بازی، فرهنگ برنده شدن را پیاده می کنید و هر دوی این مدیران برای برد ناامید خواهند بود. ممکن است یک کراکر فنجانی باشد.

بعد از آن، فکر نمی کنم او کاری به ستون فقرات تیم انجام دهد. شاید مت ترنر ممکن است جلوتر از آرون رمزدیل بازی کند (شاید)، اما من کاملاً انتظار دارم که ویلیام سالیبا و گابریل را در هافبک میانی و توماس پارتی و گرانیت ژاکا را در خط میانی ببینم. در آن منطقه از زمین، با مصدومیت محمد النی و تیم تقویتی، فکر نمی کنم انتخاب زیادی داشته باشیم. آلبرت سامبی لوکونگا در این فصل در برابر حریفان کمتر تاثیرگذار ناامید کننده بوده است، بنابراین سخت است که بتوانیم به بازی مقابل سیتی اعتماد کنیم.

من کمی از تصمیم مارتین اودگارد/فابیو ویرا ناراحت هستم. احساس اصلی من این است که او با کاپیتان خواهد رفت، اما مانند اسمیت روو، مسابقات جام راهی برای حضور بازیکنانی است که در حاشیه بوده اند. نه فقط برای اینکه به آنها دقایقی بدهیم تا آنها را راضی نگه دارند، بلکه برای اطمینان از اینکه در صورت نیاز در لیگ برتر به سرعت عمل می کنند. با این حال، کیفیت و تاثیر اودگارد بدون آن کار سختی خواهد بود، و من فکر می‌کنم که او بخش پایانی این تیم سه‌گانه خط میانی را تشکیل خواهد داد. بنابراین، در مجموع، یک تیم قدرتمند، و علیرغم آنچه قبلاً در مورد مدافعان کناری گفتم، اگر به جای تومی و تیرنی، اولکساندر زینچنکو و بن وایت بودند، پلک نمی زدم.

این یک مسابقه بزرگ و یک آزمون بزرگ برای ما در برابر بهترین تیم فوتبال جهان است. من مشتاقانه منتظر آن هستم زیرا به ما چیزهای زیادی در مورد جایی که هستیم می گوید.

بعداً شما را برای بازی می‌گیرم و به سراغ شما قرمزها می‌رویم!

https://arseblog.com/2023/01/man-city-preview-expect-a-strong-arsenal-side/ منبع:

به طور مشابه، جلوتر، من این را فرصتی برای گرفتن دقایق مهم در امیل اسمیت رو پس از بازگشت از مصدومیت دیدم – اما امروز صبح شاهد صحبت هایی بودم که نشان می داد او ممکن است به این سفر نرود. این تایید نشده است، و اگر درست باشد کمی شرم آور است زیرا این فرصتی بود برای شروع ساختن آمادگی جسمانی او. من فکر می کردم که او و لئاندرو تروسارد ممکن است به نفع خود صحبت کنند، اما اگر اسمیت رو از بازی خارج شود، یکی از بوکایو ساکا یا گابریل مارتینلی باید شروع کند. بلژیکی در سمت چپ و ساکا در سمت راست احتمالاً بیشترین معنا را دارند.

امروز عصر در حال حرکت در جام حذفی هستیم و به منچستر سفر می کنیم تا به مصاف من سیتی برویم. من بحث های زیادی در مورد نحوه برخورد ما با رقابت های جام در این فصل دیده ام، با پیشنهاداتی که نباید کاری انجام دهیم که شانس قهرمانی ما در لیگ برتر را به خطر بیندازد. و ببین، متوجه شدم.

صبح روز جمعه بر همگی شما مبارک

دیروز، در فکر کردن به این بازی، متقاعد شدم که شاهد تغییراتی خواهیم بود. نه خیلی زیاد، بلکه تعداد کمی. بیشتر در موقعیت های عریض. به عنوان مثال، من فکر می کنم او ممکن است کیران تیرنی و تاکهیرو تومیاسو را در پست های دفاع کناری شروع کند. این بچه ها در فصل گذشته گزینه اول مدافعان کناری بودند، بنابراین اینطور نیست که کیفیت زیادی را قربانی کنید، و آنها باید بازی کنند و احساس کنند که در آن نقش دارند.

واضح است که پیروزی و بازی خوب مهم است. این به شما شتاب بیشتر، اعتماد به نفس بیشتری می دهد و شما را برای مسابقه بعدی بهتر آماده می کند، و تمرکز ما برای انجام این کار در روز جمعه است.