انتقام غذایی است که با رقص سرو می شود!


سرویس خبر شماره: 1866967
07 فوریه 1401 ساعت 09:51 |
4.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

پایان خوبی برای روز سخت وینیسیوس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دربی شب گذشته مادرید که با نتیجه 1-3 به سود رئال به پایان رسید، در واقع بازی وینیسیوس جونیور بود.
پس از اتفاقاتی که هواداران اتلتیکو مادرید در ساعاتی قبل از شروع این دیدار رخ داد و به صورت نمادین عروسکی با پیراهن رئال با نام و شماره این بازیکن را از روی پلی در شهر مادرید آویزان کردند، همه نگاه ها به این بازیکن در این بازی است. بازی
حضور این ستاره برزیلی در زمین و بازی های خوب او نشان داده است که او چقدر صبور است و قدرت کنترل احساسات و شرایطش را دارد که تحسین بسیاری از هواداران فوتبال را برانگیخته است.
مارکا قبلاً ادعا کرده بود که او فیلمی از اقدام هواداران اتلتیکو را دیده است و در بهترین حالت ممکن قرار ندارد. او بیش از یک سال است که با موج نژادپرستی که توسط حامیان رقیب راه اندازی شده بود مبارزه کرده است.

1795232

با این حال اتفاق دیروز بسیاری از نزدیکان او مانند کارلو آنچلوتی و سایر بازیکنان را به شدت عصبانی کرد و تمام عشق و حمایت خود را به این بازیکن نشان دادند. باشگاه رئال مادرید نیز با صدور بیانیه ای رفتار هواداران حریف را به شدت محکوم کرد و از وینیسیوس حمایت کرد.
وینیسیوس همچنان می خواهد به طور جدی به این رفتارهای رایج و نژادپرستی در فوتبال اسپانیا بپردازد و پیش از این از خاویر تباس خواسته بود تا در این زمینه اقدام قاطعانه ای انجام دهد.

1795402

وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید شب گذشته انتقامی تماشایی از اتلتیکو مادرید گرفت.

انتقام غذایی است که با رقص سرو می شود!

با این حال، به نظر می رسد که او برای انتقام گرفتن قدرت صبر زیادی نداشته است. پس از اینکه هواداران رئال مادرید در دقیقه 20 برای حمایت از این بازیکن نام او را در ورزشگاه سر دادند، این مهاجم برزیلی تصمیم گرفت به نوعی انتقام بگیرد.
تساوی دقیقه 90 دو تیم در آن بازی باعث شد وقت اضافه به وقت اضافه کشیده شود و گل کریم بنزما بازی را 1-2 به سود رئال کرده بود که جادوی برزیلی وینیسیوس فاش شد. او با قدرت و تکنیک فوق العاده خود توپ را وارد دروازه اتلتیکو کرد و با ضربه ای دیدنی دروازه یان اوبلاک را باز کرد تا نه تنها به آنچلوتی دلداری دهد، بلکه انتقام او را نیز بگیرد.

1795405

اما این پایان کار نبود. وینیسیوس که به وضوح از گلی که به ثمر رسانده بود متاثر شده بود، به سرعت به سمت هواداران رئال رفت تا شادی خود را با آنها تقسیم کند و رقص معروف خود را در مقابل سکوها به نمایش گذاشت تا به نوعی هواداران اتلتیکو را تحقیر کند و قدرت روحی خود را در معرض دید آنها قرار دهد.
رئال مادرید با پیروزی در این بازی و در شبی که مشخصا متعلق به وینیسیوس جونیور بود راهی نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی