پیوس: سیدجلال مربی بزرگی می شود اگر…

وی ادامه داد: خوبی من این است که دوستان قدیمی زیادی مثل آقای پروین و محمد خانی و دوستان دیگر را دیدم. بازیکنان پرسپولیس واقعاً نشان دادند که مشتاق شروع تمرینات هستند و مطمئنم با این انگیزه تیم فصل بسیار خوبی را پیش رو خواهد داشت.

پیوس درباره شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: نقل و انتقالات خوبی داشتیم و قطعا فرصت برای تقویت بیشتر تیم وجود دارد. قطعا پرسپولیس شانس اول قهرمانی خواهد بود. کادر فنی، مدیریت، بازیکنان و هواداران همه دور هم جمع شدند و من می‌توانستم آرزوی قهرمانی و انگیزه تمرین و موفقیت را در چشمان بازیکنان ببینم. قطعا فصل خوبی برای هواداران خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1832339
15 جولای 1401 @ 2:35 بعد از ظهر
405

0نقطه نظر

قهرمانی این فصل را می توان از نگاه بازیکنان پرسپولیس دید

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تمجید از تصمیم دو طرفه یحیی گل محمدی و سیدجلال حسینی می گوید مدافع پرافتخار این تیم می تواند به عنوان مربی هم شرایط خوبی را دنبال کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فرشاد پیوس، مهاجم سابق پرسپولیس و آقای گل تاریخ این باشگاه، درباره حضورش در محل تمرین این تیم و دیدارش با بازیکنان و اعضای تیم گفت: من به شخصه خیلی دوست دارم در کنار تیم باشم. این تیم هر بار که فرصتی پیدا می کنم.” پرسپولیس به همه ما هویت و افتخار داده است و من واقعا خوشحالم و وقتی در کنار تیم حاضر می شوم روحیه ام عوض می شود.

پیوس درباره تصمیم سیدجلال حسینی برای خداحافظی و مربی شدن گفت: بارها گفته ام و باز هم می گویم که سیدجلال قطعا می تواند به عنوان بازیکن به کارش ادامه دهد. او یک استثنا محسوب می شود و مشخص است که اراده، انگیزه و زندگی فوق العاده ای دارد که همچنان توانسته بالاتر از جوانان کار را دنبال کند. با این حال حضور او در تمرینات را باید به فال نیک گرفت و با شرایطی که همه از او می دانیم قطعا می توان او را یکی از پرافتخارترین مدیران فوتبال نامید.

وی ادامه داد: این البته بستگی به خواسته او دارد. آنچه مشخص است این است که او شخصیت بزرگی دارد که به او کمک می کند و تجربه زیادی در این زمینه از سال ها بازی و کار زیر نظر مربیان بزرگ دارد. البته او باید از هر فرصتی برای یادگیری و گذراندن کلاس ها استفاده کند تا در این مسیر و همچنین در دوران بازیگری اش دست نیافتنی شود.