نقل و انتقالات استقلال هنوز کامل نشده است. 2 بمب مهم در شرف انفجار!

آرش رضوند و امین قاسمی نژاد دو بازیکن قرضی فصل گذشته که به استقلال بازگشتند، دیگر بازیکنانی هستند که منتظر مشخص شدن وضعیت خود از سوی کادر فنی هستند و امیدوارند نظر سا پینتو را دریافت کرده و در آینده در استقلال حضور داشته باشند. فصل

پایان مورد انتظار بلوز; 2 لژیونر در استقلال؟

نظر ساپینتو درباره وریا غفوری چیست؟

نقل و انتقالات استقلال هنوز کامل نشده است.  2 بمب مهم در شرف انفجار!

شنبه تمرینات استقلال با حضور سرمربی و البته کادر فنی جدید آغاز می شود. در شرایطی که تمرینات آبی پوشان برای فصل جدید لیگ برتر آغاز می شود، هنوز تکلیف چند بازیکن برای فصل جدید مشخص نشده است و معروف ترین بازیکن آن وریا غفوری است. کاپیتان فصل گذشته آبی ها که هنوز قراردادش را با استقلال تمدید نکرده و سرنوشت نامعلومی را در استقلال تجربه می کند.

کاوه رضایی و محمد محبی دو گزینه مد نظر سران باشگاه استقلال برای تقویت خط حمله تیمشان بودند. در روزهای اخیر مذاکرات فشرده ای با رضایی انجام شده و سران باشگاه سعی کرده اند نظر سران باشگاه سانتا کلارا را برای جذب محمد محبی جلب کنند. رضایی برای بازگشت مجدد به استقلال هفته آینده به تهران سفر می کند و وضعیت جسمانی او از طریق تست های پزشکی بررسی می شود و در صورت قبولی این تست ها، انتقال او به استقلال قطعی می شود. از سوی دیگر محبی آبی پوشان در شرایط متفاوتی قرار دارد چرا که باشگاه سانتا کلارا به دنبال فروش قرضی بازیکن خود بود و حاضر نبود با مبلغ پیشنهادی آبی ها بر سر انتقال دائمی او به استقلال به توافق برسد.

پس از غیبت 12 روزه ریکاردو سا پینتو در ایران، او روز گذشته با وجود اینکه 3 دستیار خود را به ایران آورده بود، به تهران بازگشت تا همه چیز برای شروع کار سرمربی پرتغالی در استقلال آماده شود. ساپینتو برای دستیار اول، مربی بدنساز و آنالیزور مربی از پرتغال آورده است و باید علاوه بر مربی دروازه بانان ایرانی، یک دستیار ایرانی نیز به کادر فنی استقلال اضافه شود، این دو نفر احتمالا خسرو حیدری و بهزاد غلامپور خواهند بود. پرتغالی قبول می کند.

بر اساس آخرین اخبار، مدیران باشگاه استقلال برای جذب موقت محمد محبی به توافق نهایی رسیده اند و به نظر می رسد در حال حاضر نحوه واریز پول به حساب باشگاه پرتغالی در حال مذاکره و مذاکره طرفین باشد. احتمالا محمد محبی و کاوه رضایی به عنوان دو بمب نقل و انتقالات تابستانی استقلال در هفته آینده رونمایی خواهند شد.

نقل و انتقالات استقلال هنوز کامل نشده است.  2 بمب مهم در شرف انفجار!



سرویس داخلی اخبار فوتبال

ساپینتو که برای حل و فصل مسائل شخصی به پرتغال سفر کرده بود، پس از بازگشت با مسئولان باشگاه استقلال جلسه ای خصوصی برگزار کرد تا از آخرین فعالیت های آبی ها در بازار نقل و انتقالات مطلع شود. سرمربی پرتغالی استقلال به این موضوع اشاره کرد که قصد دارد از سهمیه موجود برای خرید بازیکن خارجی استفاده کند و ریکاردو سا پینتو در تلاش است از این سهمیه برای جذب یک هافبک بازیساز استفاده کند.

محمدحسین مرادمند (اگر موفق به دریافت کارت پایان خدمت شود) و عارف غلامی هنوز مراحل تمدید قرارداد خود را با استقلال نهایی نکرده اند. غلامی پیشنهاد خوبی از قطر دارد و مدیران استقلال برای تمدید قرارداد با او دست و پنجه نرم می کنند. در روزهای آینده تلاش برای ماندن این دو بازیکن در لیست استقلال از سوی مسئولان باشگاه ادامه خواهد داشت تا هفته ای پر از خبر و ماجرا در انتظار هواداران استقلال باشد. هفته ای که پرونده نقل و انتقالات استقلالی ها مشخص می شود و انتظار آنها برای شروع تمرینات پیش فصل به پایان می رسد.

نقل و انتقالات استقلال هنوز کامل نشده است.  2 بمب مهم در شرف انفجار!