چراغ سبز فدراسیون فوتبال ایتالیا برای ماندن مانچینی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تنها چند ماه پس از پیروزی شیرین ایتالیا در رقابت های اروپایی، شوک بزرگی به این تیم وارد شد. در حالی که شاگردان روبرتو مانچینی در ساعات اولیه صبح در مرحله نیمه نهایی پلی آف مقابل مقدونیه شمالی به رقابت پرداختند، در نهایت با یک گل در آخرین لحظه شکست خوردند تا آتزوری برای دومین بار متوالی در ناباوری بماند.

“من واقعا برای هوادارانمان ناراحت هستم. شادی بزرگی که در این تابستان داشتیم همچنان باقی است، اما تلخی بزرگی برای این شکست وجود دارد که انتظارش را نداشتیم. این بچه ها، در حکم چند ماه پیش، رویای فوق العاده ای برای ما داشتند. کشور، گفت: گراوینا. “با این حال، ما نباید در موفقیت های خود متوقف شویم. ما باید درک کنیم که چه کاری باید انجام دهیم، به عنوان مثال برای حل مشکل بازیکنان جوان خود که زمان بازی ندارند.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1816711 |
05 فروردين 1401 ساعت 13:10 |
3,627 |

0نظرات

پس از این حذف تلخ، گمانه زنی ها درباره آینده روبرتو مانچینی در تیم ملی ایتالیا به اوج خود رسید. گابریل گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال کشور گفت: “امیدوارم مانچینی با ما ادامه دهد. او برای این پروژه به ما متعهد است، امیدوارم او نیز مانند تمام ایتالیایی ها بتواند این حذف را هضم کند.” کار کنیم تا بتوانیم به همکاری خود ادامه دهیم.

گابریل گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا ابراز امیدواری کرد که روبرتو مانچینی در این تیم بماند.