چلسی برای UCL در این فصل چالش برانگیز خواهد بود اگر یک اشتباه بزرگ – Talk Chelsea – نبود

بزرگترین مشکل چلسی که در حال حاضر در باشگاه دارند، مائوریسیو پوچتینو یا هر فرد دیگری نیست، این مشکلی است که از سال 2017 در اینجا وجود دارد و دو مالکیت تاکنون نتوانسته اند به آن رسیدگی کنند.

من مطمئن هستم که همه شما دقیقاً از موضوعی که من در مورد آن صحبت می کنم مطلع هستید و آن این است که چلسی شماره 9 گلزنی کاملی ندارد که بتواند همه این کارها را انجام دهد.

نیکلاس جکسون در این فصل در حال تلاش است و فکر می‌کنم برخی از انتقادات، در حالی که گاهی موجه هستند، تند نیز بوده‌اند. تقصیر جکسون نیست که باشگاه هنوز نتوانسته شماره 9 واقعی را امضا کند و بار را کاملاً بر دوش بازیکن جوانی گذاشته است که قبل از رسیدن به اینجا فقط یک فصل در فوتبال بزرگسالان داشت.

این تقصیر جکسون نیست که او را به عنوان یک بازیکن 9 خالص در نظر می گیرند و زمانی که واقعیت این است که او بهترین بازی را در اختیار دارد یا به عنوان مهاجم دوم در آنجا بازی می کند. جکسون، مانند بسیاری از بازیکنان ما، به صورت خام به اینجا رسید، بنابراین همیشه اشتباهات و کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود داشت. پیشرفت جکسون با پایان دادن به او جلوتر از دروازه است، که نیاز به پیشرفت بسیار و سریع دارد.

می‌توانید فشاری را که او در حال حاضر در باشگاه به‌عنوان تنها «9» تحمل می‌کند، ببینید، و این چیزی است که او را در مقابل دروازه تحت‌تاثیر قرار داده است، ناامیدی او برای عملکرد خوب در اینجا و به عنوان بازیکن اصلی.

چلسی باید در یکی از سه پنجره اخیر مهاجم جدیدی به خدمت می گرفت، اما نشد. من کمبود فرصت‌ها و غیره را درک می‌کنم، اما می‌خواهید به من بگویید که تقریباً یک میلیارد پوند برای جذب بازیکنان جدید هزینه کرده‌اید، اما هنوز یک مهاجم کامل پیدا نکرده‌اید و خرید نکرده‌اید تا خط را هدایت کند؟ این بزرگترین اشتباه مالکان جدید ما تاکنون بوده است.

ما چیزهای مختلفی شنیده‌ایم که هنوز هم می‌شنویم، از جمله اینکه آنها به بازیکنان تکیه می‌کردند تا به میدان بروند، تکیه بر کریستوفر نکونکو برای تقسیم بار، و مزخرفات دیگر، و این باید متوقف شود. Nkunku 9 نیست.

کریستوفر نکونکو چلسی

کریستوفر نکونکو

ما در حال حاضر یک 9 خالص در باشگاه نداریم، که جکسون نزدیک ترین فرد به آن است. آرماندو بروخا 9 نفره است، اما واضح است که تابستان امسال فروخته می‌شود و ما نیز در ژانویه نتوانستیم او را جایگزین کنیم و جکسون را در تک تک بازی‌ها باقی گذاشتیم، که بدون در نظر گرفتن توانایی‌های بروجا، اشتباه بزرگ دیگری است.

اما این فقط مالکان فعلی نیستند که نتوانسته اند به این مشکل رسیدگی کنند. از زمان خروج دیگو کاستا در سال 2017، ما یک مهاجم کامل نداشتیم.

تامی آبراهام به خاطر کاری که در زمان فرانک لمپارد انجام داد، وقتی که ما از نقل و انتقالات محروم شدیم، سزاوار فریاد زدن است. او شایسته بود، اما سطح او به زودی کاهش یافت و به اندازه کافی بالا نرفت و فروخته شد. او کسی نبود که خط را رهبری کند.

سپس روملو لوکاکو را امضا کردیم که می‌توانست جوابگو باشد، اما نفس او و اینکه چقدر خود شیفته است را فراموش کردیم. توماس توخل نیز کاملاً گیج شد و او را به عنوان یک مهاجم “پشت به گل” دید که البته لوکاکو گفت که اینطور نیست. بنابراین، اگر چه با این امضاء قصد وجود داشت، اما ثابت شد که این یک اشتباه گران قیمت بزرگ است.

روملو لوکاکو چلسی اینتر

عکس از Visionhaus/Getty Images

توخل در آن زمان مردی بود که پیر امریک اوبامیانگ را به خدمت گرفت، که متأسفانه ثابت شد که اشتباه بوده است. من واقعاً می‌توانستم تفکر پشت این یکی را ببینم، اما باز هم، این فقط مایه تاسف بود.

اما چه شانس بیاورد یا نه، ما هنوز نتوانسته ایم یک مهاجم مناسب با مشخصات مناسب را به خدمت بگیریم، بیشتر یک مهاجم سه ملیتی که ثابت شده است، یک گلزن است، می تواند همه این کارها را انجام دهد، حضور فیزیکی دارد و کمی رهبری دارد. مهارت و ذهنیت قوی برای اینکه بتواند خط مقدم چلسی باشد.

باز هم، من برای پیدا کردن نام اینجا نیستم، این کار من نیست. برخی از افراد در این باشگاه یک هفته تمام 40 ساعت کار را به دنبال بازیکن می گذرانند، و می خواهید به من بگویید که نتوانسته اند یک مهاجم مناسب پیدا کنند؟ لطفا. آن کار را به من بده، و تضمین می کنم که گزینه مناسبی برایت پیدا خواهم کرد، حتی شوخی هم نکنم.

اما نداشتن یک گلزن ثابت شده برای چلسی در این فصل یک اشتباه پرهزینه و یک تفاوت فاجعه بار است. من واقعاً معتقدم که اگر در این فصل یک مهاجم نخبه داشتیم، برای پایان دادن به لیگ قهرمانان اروپا با یک فشار به چالش می کشید. من واقعاً به آن اعتقاد دارم.

مائوریسیو پوچتینو و باشگاه به داده ها و xG اشاره می کنند و این نشان می دهد که اگر شانس بیشتری داشته باشیم باید در لیگ بالاتر باشیم. و من موافقم، و اگر این اشتباه بزرگ را مرتکب نشده بودیم، حتی درباره اینکه کجا می‌توانیم باشیم و داده‌ها می‌گوید کجا باید باشیم، صحبت نمی‌کردیم، زیرا ما در واقع آنجا بودیم! خسته از شنیدن این که چه می شود، چه زمانی باید در جایی باشیم که مدام می گویند می توانیم یا باید در آن باشیم.

همین امر در مورد داشتن چند بازیکن اثبات شده بیشتر در این تیم صدق می کند، من واقعاً معتقدم اگر چند تا از این پروفایل ها را امضا می کردیم، دوباره به صدر نزدیک تر می شدیم. و همه اینها برای صدمات نیز بی ربط خواهد بود.

اسکات تروتر از دیلی میل این هفته نوشت: “حتی انتظار می رفت که امضای شماره 9 دیگری به دنبال نیکلاس جکسون به چلسی انجام شود، که علاوه بر کریستوفر نکونکو مناسب، ممکن است بار سنگینی را که بر دوش او گذاشته شده بود، برداشته باشد.”

پس از شکست روز شنبه، صحبت ها در مورد اینکه آیا یک مهاجم نخبه باید امضا شود یا خیر، بازگشت. فهمیده می‌شود که باشگاه برنامه‌ریزی کرده تا در تابستان یک مهاجم را به خدمت بگیرد، مگر اینکه بازیکن فعلی بتواند این بار را به دوش بکشد، یا مجموعه‌ای از بازیکنان می‌توانند به سطح نخبگان کمک کنند. به نظر می رسد که این سوال حتی با فرم درخشان پالمر بی پاسخ می ماند.

فقط این بیانیه را عمیق کنید و صادقانه بگویید که چقدر احمقانه است.

ما هنوز هم می‌توانیم در این فصل لیگ اروپا را بگیریم، اما فکر کردن به این واقعیت که اکنون فصل دیگری را بدون کسب جام می‌گذرانیم، من را از اشتباهاتی که در جذب تیم برای این فصل مرتکب شده‌ایم ناامید می‌کند، زیرا ممکن است همه چیز متفاوت باشد. من واقعاً به این اعتقاد دارم.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/chelsea-would-be-challenging-for-ucl-this-season-if-not-for-one-big-mistake/ منبع: