در نهایت ذوب آهن در فولادشهر/نفرین شکن به سبک محمد ربیعی پیروز شد



فصل گذشته و این فصل بزرگترین طلسم ورزشگاه های ایران متعلق به آبادان بود. صنعت نفت فصل گذشته در خانه به پیروزی نرسید و پس از اولین پیروزی، بیش از 11 ماه منتظر ماند تا همین چند روز پیش در دیدار خانگی این فصل دوباره سپاهان را شکست دهد. اما نبود دوره های قرنطینه تنها مشکل صنعت نفت نبود. ذوب آهن که در دور اول یکی از بهترین شروع های فصل را داشت، در دور دوم دچار رکود شد و در فولادشهر هر چهار بازی را باخت.

شاگردان ربیعی در دیدارهای خارج از خانه به دو تساوی و یک پیروزی دست یافتند و چهارشنبه گذشته دربی اصفهان را مقابل سپاهان در هشتمین بازی دور برگشت و چهارمین بازی خارج از خانه شکست دادند. انتظار می رفت شکست خارج از خانه و پایان نتایج خوب این حزب با پنجمین شکست خانگی به پایان برسد اما ذوب آهن این هفته در فولادشهر طلسم را شکست. جالب اینجاست که بازی ریخته گری آهن و آلومینیوم تا دقیقه 90 مساوی بود.

محمد ربیعی پس از یک ساعت ابتدایی بازی تعویض شد تا طلسم شود. او 4 بازیکن را به زمین فرستاد که بعد از دقیقه 90 دو نفر به نام های عرشیا سرشوق و محسن آذرباد پاس گل دادند و دو بازیکن دیگر یعنی فردین یوسفی و جواد محمدی گلزنی کردند!

ذوب آهن به این ترتیب طلسم ناکامی در خانه را با گل های 90+3 و 90+8 دقیقه شکست تا به همه یادآوری کند که فوتبال دیگر 90 دقیقه طول نمی کشد!



سرویس داخلی اخبار فوتبال