چه می شود اگر! چگونه 4 نتیجه متفاوت 2 جام یورگن کلوپ را به 6 جام تبدیل می کند – باشگاه لیورپول

لیورپول بیش از هر کسی می داند که فاصله بین ظروف نقره و دست خالی چقدر کم است، به طوری که تنها چهار نتیجه باید تغییر کند تا دو جام به شش جام تبدیل شود.

انجام بازی «چه می‌شد اگر» می‌تواند دردناک باشد، شکلی از شکنجه که ما در حال فکر کردن به آنچه می‌توانست با یورگن کلوپ باشد، در برابر آن باز می‌شویم.

این بازیکن آلمانی مجموعه را در آنفیلد تکمیل کرده است و میراث او برای نسل‌ها طنین‌انداز خواهد شد، اما اگر بتوانیم تاریخ را بازنویسی کنیم، چهار مسابقه برگزار می‌شود.

با انجام این کار، یک قهرمانی لیگ برتر و یک جام قهرمانی لیگ قهرمانان هر کدام به سه قهرمانی تبدیل می‌شود – همه با تغییر فقط این چهار نتیجه…

فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید

دو شکست در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید انتخابی آشکار است، دو نتیجه را تغییر می دهد و یک جام اروپا به سه تبدیل می شود.

صعود قرمزها به فینال 2017/18 غیرمنتظره بود و این باخت باعث شد تیم در فصل بعد قهرمان شود، اما تصور کنید عناوین پشت سر هم کسب کنید؟!

در مورد فصل 2021/22، این تیمی بود که به دنبال یک چهار گانه تاریخی بود، اما عملکرد قهرمانانه تیبو کورتوا در مسابقه، چیزی بود که قرمزها را در پاریس تکذیب کرد و رئال مادرید از تنها دو گل خود گلزنی کرد. شلیک به هدف

از سه فینال و یک جام تا سه فینال و سه جام، همه فقط با تغییر دو نتایج…

من سیتی 2-1 لیورپول – ژانویه 2019

منچستر، انگلیس - پنجشنبه، 3 ژانویه 2019: ویرجیل فن دایک (L)، دژان لوورن (R) و سرجیو آگوئرو (C) از منچستر سیتی در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه منچسترسیتی و باشگاه لیورپول در ورزشگاه اتحاد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

تنها یک امتیاز تفاوت بین لیورپول و من سیتی را در فصل 2018/19 ثابت کرد و شکست در اتحاد را تضمین کرد. را نتیجه تعیین کننده

روبرتو فیرمینو یک گل تیمی برای اعصار به ثمر رساند، اما این لروی سانه بود که پس از گل سرخیو آگوئرو گل برتری را به ثمر رساند، و فراموش نکنیم که فاصله جان استونز در فاصله 11 میلی متری از خط دروازه!

تبدیل این شکست به برد منجر به قهرمانی لیورپول در لیگ برتر به عنوان شکست ناپذیر و صددرصد می شد – و حتی یک تساوی برای قهرمانی کافی بود.

و فراموش نکنیم که دوبل لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا بود…

حاشیه های کوچک و کوچک!

لستر 1-0 لیورپول – دسامبر 2021

لستر، انگلیس - سه‌شنبه، 28 دسامبر 2021: جوئل ماتیپ، بازیکن لیورپول، زمانی که لستر سیتی در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین لستر سیتی و لیورپول در ورزشگاه کینگ پاور، گل اول را به ثمر رساند، ناراحت به نظر می‌رسد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

شگفت آور است که در فصلی با تنها دو شکست، هنوز برای قهرمانی کافی نیست – و این از نو مورد در 2021/22.

در حقیقت، می‌توانید برای تغییر هر یک از 10 بازی که منجر به کاهش امتیاز لیورپول در این رقابت شد، بحث کنید – از جمله دو تساوی 2-2 مقابل منچستر سیتی، برنده نهایی.

با این حال، سخت است که فراتر از حماقتی که شکست 1-0 مقابل لستر بود، نگاه کنیم، تیمی که در زمان دیدار قرمزها در رده دهم قرار داشت و کاری نداشت که ما را برگرداند.

محمد صلاح در همان ابتدا یک پنالتی را از دست داد تا لیورپول پیش بیفتد و آدمولا لوکمن بازیکن سابق اورتون مطمئن شد که این خطای پرهزینه را مجازات کرد.

این نتیجه را به یک پیروزی تغییر دهید و این است که لیورپول با دو امتیاز قهرمان لیگ شده و فصل را با سه گانه به پایان برساند.

https://www.thisisanfield.com/2024/05/what-if-how-4-different-results-would-turn-2-jurgen-klopp-trophies-into-6/ منبع: