ژاوی بهترین دفاع چپ تاریخ را معرفی کرد

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا از دوران باشکوه جوردی آلبا در این باشگاه تمجید کرد و گفت: جوردی، تو بازیکنی هستی که در خیابان بزرگ شده‌ای و تعداد کمی از این بازیکنان در فوتبال باقی مانده‌اند.»

لاپورتا آلبا را اولین کسی دانست که به ژاوی پیشنهاد مربیگری در بارسلونا داد: جوردی آلبا اولین کسی بود که به من توصیه کرد ژاوی را سرمربی بارسلونا کنم.

او در ادامه به موضوعی اشاره کرد که نشان دهنده علاقه زیاد آلبا به بارسا است: جوردی به اندازه کافی مهربان بود که بخش بزرگی از دستمزد خود را به نفع بارسا اهدا کرد؛ قراردادی قابل توجه که او برنده شد.

1882425


سرویس خبر شماره: 1941451
ژوئن 11, 1402 در 22:38
2 امتیاز خبر

0نقطه نظر

در مراسم خداحافظی بارسلونا با جوردی آلبا:

در ادامه این مراسم، ژاوی هرناندز، سرمربی آبی اناری ها نیز دقایقی در مورد جوردی آلبا و نقش شاخص او در موفقیت های این تیم در زمان حضورش صحبت کرد.

1882426

رو به آلبا کرد و گفت: “خیلی دوستت دارم جوردی. می دونی چه دوستی خوبی با هم داریم و من بابت همه چیز ازت تشکر می کنم. وقت آن است که از تو به خاطر لحظات خوبی که ایجاد کردی تشکر کنم. تو یک بازیساز در پست بودی. تو در حال بازی فول بک بودی. بهترین دفاع چپ تمام دوران!



مجله اخبار فوتبال خارجی

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، جوردی آلبا را بهترین دفاع چپ تاریخ دانست.

ژاوی بهترین دفاع چپ تاریخ را معرفی کرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یک روز پس از برگزاری مراسم خداحافظی سرخیو بوستکس توسط باشگاه بارسلونا، این باشگاه مراسمی مشابه برای جوردی آلبا، دیگر ستاره خود برگزار کرد. در این مراسم ستارگان بارسا، کادرفنی و مدیران باشگاه نیز حضور داشتند.