منچستریونایتد برای گلیلمو ویکاریو دروازه بان سری آ – اخبار و نقل و انتقالات منچستریونایتد

ناپولی نیز با وجود اینکه دروازه‌بان 26 ساله خود، الکس مرت، از یک کمپین خوب لذت می‌برد، علاقه‌مند است.

همه اینها توسط گاتزتا دلو اسپورت مخابره شده است، اما این رسانه خبری ایتالیایی همچنین ادعا می کند که ویکاریو توجه تیم های لیگ برتری و غول های آلمانی را نیز به خود جلب کرده است.

تصور می‌شود که امپولی ارزش ویکاریو را بیش از 25 میلیون یورو نشان می‌دهد، زیرا رویکرد 15 میلیون یورویی ژوزه مورینیو آ اس رم را رد کرده است. جای تعجب نیست که جالوروسی ها به او علاقه مند هستند، با توجه به سیو خیره کننده سه گانه دروازه بان در مقابل آنها برای ترک مورینیو. بی حرف آخرین دیدار طرفین

همه اینها مطابق با اظهارات گابریله جوفریدا در ماه آوریل است که علاقه باشگاه های خارج از ایتالیا را در مصاحبه ای با Pagine Romaniste (از طریق CalcioMercato).

دورتر، خریدهای هنگفتی از مایک میگنان یا دیوگو کاستا مطرح شده است، مانند بارت وربروگن و لئوپولد والستد.

اکنون پس از اعتراف اریک تن هاگ مبنی بر اینکه داوید دخیا ممکن است همیشه دروازه بان اول او نباشد، نام جدیدی ظاهر شده است.

شیاطین سرخ با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی تقریباً با هر کسی که دستکش می پوشد، ارتباط دارد، مثلث لیگ برتر، دیوید رایا، امیلیانو مارتینز و حتی جردن پیکفورد در میان گزینه های نزدیک به خانه هستند.



برنامه فینال جام حذفی را تصور کنید، اما 100٪ آنلاین!

تنها با چند کلیک می‌توانید نسخه ویژه فینال جام حذفی مجله United Matchday را دقیقاً در اینجا در دستگاه خود بخوانید. همه آخرین اخبار، ملاقات با تیم ها، پیش نمایش تاکتیکی، نظر، بحث، اخبار انتقال، مسابقه و خیلی بیشتر! همین حالا مال خود را فقط با 3 پوند/3.75 دلار دریافت کنید و
در مورد همه چیز با رنگ قرمز آگاه باشید!

https://thepeoplesperson.com/2023/06/01/manchester-united-in-for-serie-a-goalkeeper-guglielmo-vicario-264807/ منبع:

“ما باید به اهداف توجه کنیم [Man] یونایتد، بلکه تاتنهام که با آن خداحافظی کردند [Hugo] لوریس، گزارش گازتا (از طریق ورزش شاهد). با توجه به این موضوع، بایرن نیز در پس‌زمینه حضور دارد [Yann] سامر در حال خداحافظی است.»

زانتی ادامه داد: “امید من این است که او بتواند به جایی برود تا در سطح بسیار بالایی از فوتبال بازی کند.” اینجا جایی است که او شایسته حضور است و نه فقط به این دلیل که بازیکن بزرگی در زمین است.

زانتی در مورد چشم انداز از دست دادن ستاره امپولی واقع بین است، زیرا ویکاریو از زمان پیوستن به امپولی در سال 2021 به سرعت خود را به عنوان بهترین دروازه بان سری آ خارج از باشگاه های برتر ایتالیا معرفی کرد.

اینکه آیا منچستریونایتد هم مایل است و هم قادر به پرداخت مبلغی بالغ بر 25 میلیون یورو برای دروازه بانی است که ممکن است در نهایت به بازی کمانچه دوم دیوید دخیا بپردازد، مشخص نیست.

گوگلیلمو ویکاریو، 26 ساله، به نظر می رسد که امپولی را که در رده چهاردهم سری آ به پایان رسانده است، ترک کند، و مدیر او پائولو زانتی به Sky Italia اعتراف کرده است. اخبار اف سی اینتر“من فکر نمی کنم که او اینجا بماند. فکر می‌کنم بعد از دو فصلی که او در اینجا سپری کرد، او شایسته رفتن به یک باشگاه بزرگ است.

انتظار می رود این بازیکن اسپانیایی اقامت خود را در اولدترافورد فراتر از فصل جاری تمدید کند و با توجه به اینکه سایر بخش های تیم نیاز به سرمایه گذاری دارند، به نظر می رسد که امضای یک ارتقاء قابل توجه بین چوب ها برای یک پنجره نقل و انتقالات دیگر مشکل ساز شود.

اینترمیلان به شدت با این بازیکن ایتالیایی به‌عنوان جانشین آندره اونانا در صورتی که نراتزوری از او پول نقد دریافت کند، در نظر گرفته شده است، در حالی که یوونتوس پس از از دست دادن فوتبال لیگ قهرمانان اروپا و جایگزینی بازیکن لهستانی با ویکاریو، مایل است دستمزد وویچیچ شزنی را کاهش دهد.

اگر منچستریونایتد جستجوی خود را برای یافتن دروازه بان جدید در ماه مارس آغاز کرده بود، زمانی که شرایط جوی شدید منجر به هشدارهایی در مورد برف و یخ در سراسر بریتانیا شد، ممکن بود از آنها خواسته شود تا با هر عابر پیاده در کشور قرارداد امضا کنند.