ژاوی: نگران نباش، مصدومیت گاو جدی نیست

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دومین شب از هفته یازدهم لالیگا با دیدار بارسلونا و اتلتیک بیلبائو به پایان رسید. در این دیدار که از ساعت 22:30 در ورزشگاه نوکمپ بارسلونا آغاز شد، شاگردان ژاوی هرناندز موفق شدند با نتیجه 4 بر صفر حریف خود را شکست دهند. عثمان دمبله (12)، سرجی روبرتو (18)، روبرت لواندوفسکی (22) و فران تورس (73) در این بازی خانگی برای کاتالان ها گلزنی کردند.

خاویر ادامه داد:“به بازیکنانم گفتم که توپ را بیشتر به کناره های زمین ببرند و حملات را از آنجا شروع کنند. دی یونگ و بوسکتس به خوبی بال ها را پیدا می کردند و در کل ما انسجام تیمی بسیار خوبی داشتیم. دمبله گفت امشب عالی بود و سه پاس گل داد. او عملا بازی را در نیمه اول به پایان رساند.


سرویس خبر شماره: 1849773
نوامبر 02, 1401 در 01:06
2.4K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

انسجام تیمی بسیار خوبی داشتیم

در پایان بازی با بیلبائو، ژاوی هرناندز به هواداران فوتبال در اسپانیا و همچنین هواداران بارسا اطمینان داد و گفت که مصدومیت گاو جدی نیست.

ژاوی: نگران نباش، مصدومیت گاو جدی نیست

مصدومیت گاوی و سرجی روبرتو:گاو مشکل خاصی ندارد و جای نگرانی نیست اما مصدومیت سرجی به نظر جدی تر است باید منتظر ماند و دید پزشکان چه می گویند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ژاوی از درخشش خط حمله تیمش صحبت کردمهاجمانم کار را برای من سخت می کنند زیرا سطح رقابت ها بالا است و همه آنها شایسته حضور در ترکیب ثابت هستند. برای مثال دمبله امشب تعیین کننده بود و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد.”

ژاوی در پایان بازی گفت:می دانستیم که بازی با فشار بالا خواهد بود. که بیلبائو سعی خواهد کرد از خط میانی به ما فشار بیاورد. به همین دلیل یک بازیکن در خط میانی اضافه کردم و توانستیم در خط هافبک امتیاز بگیریم. فکر می‌کنم این نکته کلیدی بازی بود و زمانی که برتری نیروی انسانی در خط میانی داشتیم، بر بازی مسلط شدیم.»