رونالدینیو کوچولو به بارسلونا رفت

اگر مندس بتواند دوره آزمایشی خود را در نیوکمپ با موفقیت به پایان برساند، با قراردادی رسمی به جوونیل A (تیم جوانان بارسلونا که اکثر آن ها از بازیکنان آکادمی لاماسیا تشکیل شده اند) خواهد پیوست.

1791049

پسر رونالدینیو، اسطوره برزیلی بارسلونا، دوره آزمایشی خود را در تیم زیر 19 سال این باشگاه سپری می کند.

رونالدینیو کوچولو به بارسلونا رفت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ژائو مندس دی آسیس موریرا، پسر 17 ساله رونالدینیو برزیلی پس از فسخ قراردادش با کروزیرو، برای شرکت در تمرینات تیم زیر 19 سال بارسلونا به اسپانیا سفر کرده است.


سرویس خبر شماره: 1864456
23 ژانویه 1401 @ 12:28 |
1.2 هزار |

0نقطه نظر

پس از فسخ قرارداد با کروزیرو برزیل

مندز جوان حالا این شانس را دارد که با امضای قرارداد با غول کاتالان و پیوستن به تیم جوانان این باشگاه، راه پدر مشهورش را دنبال کند. البته او همچنین خوش شانس است که می تواند در باشگاهی کار کند که یکی از قوی ترین آکادمی ها از ابتدای فوتبالش را دارد و اخیراً استعدادهایی مانند فاتی، گاوی و آلخاندرو را به دنیای فوتبال معرفی کرده است.

رونالدینیو یکی از بزرگترین اسطوره های بارسا است که در دوران حضورش در نیوکمپ بسیار خوب درخشید. این ستاره برزیلی با بارسلونا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا (دوبار) شد و توانست توپ طلا و جایزه بهترین بازیکن فیفا را دریافت کند. محبوبیت زیاد او در میان هواداران بارسا ممکن است برگ برنده بزرگ پسر مندس در اوایل باشد.

1791048



مجله اخبار فوتبال داخلی