کارشناس پیش نویس NBA انتظار دارد برونی جیمز به عنوان برترین 10 منتخب سال 2024 باشد

برونی توجه برنامه های بسکتبال کالج و پیشاهنگان NBA را به خود جلب می کند. او مهارت های چشمگیری را در دو طرف زمین نشان داده است. او یک شوت بیرونی قوی و توانایی حمله به سبد و پایان در حاشیه دارد.

جالب خواهد بود که ببینیم او بعداً در کجا بسکتبال بازی می کند، چه در کالج باشد یا در لیگ جی. برونی در این زمان هنوز به جایی متعهد نشده است.

در حالی که هنوز راه زیادی تا درفت NBA 2024 باقی مانده است، موفقیت و پتانسیل برونی او را به بازیکنی برای تماشا در سال های آینده تبدیل می کند. اینکه آیا او در نهایت به پیش بینی های بلند خود عمل می کند یا نه باید دید، اما نمی توان انکار کرد که او استعداد و پتانسیل تبدیل شدن به یک ستاره در NBA را دارد.

برونی جیمز، پسر لبرون جیمز فوق ستاره NBA، به عنوان یکی از 10 انتخاب برتر در درفت ساختگی NBA 2024 توسط جاناتان گیوونی از ESPN پیش بینی می شود.

https://www.cleveland19.com/resizer/60EHJ6T90h_LnT9FPm6xV6DLJKc=/arc-photo-gray/arc3-prod/public/EWAVBIWCARBQTBSHNMGGCFRIFQ.jpg

جیمز جوانتر در حال حاضر دانشجوی ارشد دبیرستان سیرا کانیون در کالیفرنیا است. تیم او یکی از برترین برنامه های بسکتبال دبیرستان در کشور است. پیش بینی می شود که او در مجموع در اورلاندو مجیک شماره 10 شود.https://duckswire.usatoday.com/wp-content/uploads/sites/101/2022/08/1358615239.jpg?w=1000&h=600&crop=1

امروز پیش نویس ساختگی 2024 خود را در ESPN با نگاهی به برخی از بالقوه های برتر و نحوه شکل گیری کلاس به طور کلی معرفی کردیم. ارتباط دادن: pic.twitter.com/jGMBWzJlYv

در هر صورت، لبرون گفت، با این حال، دوست دارد قبل از پایان دوران حرفه ای خود، در همان تیم پسرش بازی کند. تیم‌ها مشتاق خواهند بود تا برونی را پیش‌نویس کنند زیرا می‌دانند پدرش نیز همراه او خواهد آمد. بدون شک، کتاب های ورزشی NBA، مورد علاقه تیم هایی است که امیدواریم به دنبال جذب برونی جیمز هستند.



https://sportslens.com/news/nba-draft-expert-expects-bronny-james-as-2024-top-10-pick/ منبع: