اینزاگی: حیف است که به پورتو گل بیشتری نخوردیم



سرویس خبر شماره: 1871984
04 مارس 1401 در 02:28
1.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر پس از پیروزی 1-0 تیمش مقابل پورتو ابراز ناامیدی کرد.

اینزاگی:

به گزارش “ورش سه”، اینتریا امشب در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان پورتو بود که هر دو تیم فرصت های خوبی برای گلزنی داشتند اما تنها درخشش آندره اونانا و دیگو کاستا دروازه بان های دو تیم بود. ، از تبدیل شدن آنها به گل جلوگیری کرد
اما در نهایت این روملو لوکاکو بود که گل پیروزی اینتر را در دقایق پایانی پس از اینکه پورتو با اخراج اوتایو به 10 نفر رساند، به ثمر رساند.
اینزاگی در پایان به خبرنگاران گفت: بازی خوبی را مقابل تیمی بسیار فیزیکی انجام دادیم، حیف است که نتوانستیم در نیمه اول برخی از موقعیت های خود را به گل تبدیل کنیم، به طوری که در نیمه دوم چندین ضد حمله داشتیم، در خطر بودیم، اما تعویض ها به ما کمک کرد.

1804874
می خواستیم نتیجه بهتری بگیریم اما با توجه به اتفاقاتی که افتاد، عملکرد خوبی داشتیم. باید توپ را سریعتر حرکت می دادیم و از پشت بازی می کردیم. کار آسانی نبود زیرا پورتو خیلی تهاجمی پرس می کرد، اما ما همچنان مستحق گلزنی در نیمه اول بودیم.
جانشین لوکاکو، رابین گوسنز و مارسلو بروزوویچ؟ همه آنها خوب کار کردند. من برای کمک به همه آنها نیاز داشتم و می دانیم که بازی های زیادی در این فصل داریم و همه شانس خواهند داشت.”



مجله اخبار فوتبال خارجی