کان: یک مدیر ورزشی به من نشان بده

الیور کان، مدیرعامل بایرن مونیخ حمایت قاطع خود را از حسن صالح حمیدزیچ اعلام کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نتایج بایرن مونیخ در این فصل و به خصوص باخت این تیم مقابل ویارئال، انتقادات زیادی را نسبت به عملکرد صالح حمیدزیچ در این باشگاه به دنبال داشته است.
آنها در دور دوم جام حذفی آلمان با شکست سنگین مقابل بوروسیا مونشن گلادباخ حذف شدند و شکست مقابل ویارئال به معنای حذف آنها از لیگ قهرمانان اروپا در مرحله یک چهارم نهایی بود.
به این ترتیب نه تنها دیگر امیدی به سه گانه نداشتند، بلکه شانس دوبل شدن در رقابت های داخلی آلمان را نیز از دست دادند. اگرچه خیلی بعید است که این تیم در بوندسلیگا قهرمان نشود، تیم جولیان ناگلزمان انتظارات را برآورده نکرده است.
به نظر شما این مشکل بایرن است؟ کان شب گذشته در حمایت از حسن صالح حمیدزیچ به ورزش یک گفت. نه. این کاملا طبیعی است. بازیکنانی هستند که نمی توانند در زمین خوب بازی کنند. برخی از بازیکنان همیشه انتظارات را برآورده نمی کنند. از سوی دیگر باید اتفاقات بسیار خوبی که رخ داده نیز در نظر گرفته شود.»
وی با اشاره به عملکرد این مدیر ورزشی در چند فصل گذشته گفت: او در تمدید قرارداد کینگزلی کومان و جاشوا کیمیش و لئون گورتسکا که مهره های اصلی باشگاه هستند عملکرد خوبی داشته است. در مورد آلفونسو دیویس نیز همینطور است. پست، همه چیز همیشه مطابق میل ما پیش نمی رود. این بخشی از کار است. به یک مدیر ورزشی در دنیا به من نشان دهید که همه چیز همیشه مطابق میل او بوده است و هر بازیکنی که خریده به نظر می رسد. “متاسفم. اما من چنین شخصی را نمی شناسم.”
دروازه بان افسانه ای سابق بایرن افزود: “خب، بایرن همیشه آرزوی آینده دارد و ما تیمی با 14 یا 15 بازیکن درجه یک خواهیم داشت که می توانند در هر زمان برای قهرمانی در لیگ قهرمانان تلاش کنند. ما باید خلاق باشیم. تا جایی که ممکن است، اما تا جایی که شرایط باشگاه اجازه می دهد.» شرایط ما با باشگاه های انگلیسی که برای هر بازیکن 30، 40 یا 80 میلیون می پردازند، متفاوت است.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1820423 |
30 فروردين 1401 ساعت 12:00 |
1 نتیجه |

0نظرات

زایس بایرن و سخنرانی آتشین برای صالح حمیدزیچ