کدام ستاره های چلسی باید تابستان امسال استمفوردبریج را ترک کنند؟ – چلسی صحبت کن

چلسی گزینه های زیادی در نیمه مرکزی دارد که یکی از آنها کالیدو کولیبالی است. این ملی پوش سنگالی در تابستان گذشته در یک انتقال برجسته به باشگاه آورده شد، اما او برای جایگزینی آنتونیو رودیگر با مشکل مواجه شد. ما معتقدیم که او باید برود و گمان می رود اینترمیلان علاقه مند باشد در کسب خدمات او باید دید که آیا او شانس دیگری در بریج پیدا می کند یا خیر. مشخص نیست که مائوریسیو پوچتینو، سرمربی جدید، با توجه به گزینه های دفاعی، از جمله تیاگو سیلوا، تروور چالوبا، و خرید جدید، بنوئیت بادیاشیل، چقدر می خواهد خط دفاعی خود را ساده کند.

در مرکز پارک، میسون مانتانتظار می رود انگولو کانته و متئو کواچیچ به ترتیب راهی منچستریونایتد، لیگ برتر عربستان و منچسترسیتی شوند. به اینها دنیس زکریا را اضافه کنید که به یوونتوس بازخواهد گشت و چلسی ناگهان در خط میانی باریک به نظر می رسد. اما این به این معنی نیست سرمربی جدید مائوریسیو پوچتینو باید به چوب مرده بچسبد.

فوتبال G67f787e4f 1280

اما زمانی که این مقدار هنگفت هزینه می‌شود، مبادا مبادا مبلغ مشابهی را که تابستان گذشته خرج کرده‌ایم فراموش کنیم، طبیعی است که انتظار تعمیرات اساسی را برای تطبیق با موارد جدید داشته باشیم. وقتی بازیکنان بزرگسال قرضی در پایان ماه به استمفوردبریج بازگردند، تیم اول آنها تا 40 بازیکن بزرگسال افزایش می یابد. اما کدام یک از آنها نیاز به تخلیه دارد؟

مهاجمان

آینده کای هاورتز نیز در هوا است او پایانی برای خواستگاران احتمالی ندارد و گفته می شود که آرسنال و رئال مادرید هر دو علاقه مند به خرید خدمات او هستند. با وجود به ثمر رساندن گلی که چلسی را برای دومین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا به ارمغان آورد، او تلاش کرده تا خود را به عنوان مرد اصلی در استمفورد بریج ثابت کند و ممکن است روزهای او نیز به شماره افتاده باشد.

هافبک ها

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/news/which-chelsea-stars-should-depart-stamford-bridge-this-summer/ منبع:

هر چه زودتر فصل گذشته فراموش شود، بهتر است. هیچ کس نیازی به یادآوری ندارد که کمپین اخیراً به پایان رسیده در غرب لندن چقدر فاجعه آمیز بوده است، با این حال، اگر فراموش کرده باشید، اینجاست. آبی ها در فصل گذشته کمتر از چهار سرمربی را پشت سر گذاشتند و هیچ یک از آنها نتوانستند بهترین نتیجه را از تیمی که در ژانویه با خریدهای 300 میلیون پوندی پر شده بود، داشته باشند. به این ترتیب، فاتح دو بار لیگ قهرمانان اروپا در ترم گذشته در رتبه دوازدهم لیگ برتر انگلیس قرار گرفت و کمتر از نیمی از امتیاز قهرمان نهایی منچسترسیتی را به دست آورد. و در حالی که شانس لیگ برتر سایت ها برنده سه گانه پپ گواردیولا را به 1.72 مورد علاقه برای حفظ تاج خود در دوره بعدی تبدیل کرده اند.

مارک کوکورلا و وسلی فوفانا نیز از زمانی که فصل گذشته به‌ترتیب از برایتون و لستر به غرب لندن نقل مکان کردند، کمتر چشمگیر بوده‌اند. با این حال، برخلاف کاپیتان سنگال فوق الذکر، این زوج در سمت راست 30 قرار دارند و ممکن است آخرین فرصت فصل آینده به آنها داده شود.

محصولات آکادمی کانر گالاگر و روبن لوفتوس چیک ثابت کرده اند که استانداردهای لازم برای حضور ثابت در یازده تیم اصلی یک باشگاه چهار تیم برتر را ندارند. در بخش هجومی‌تر، حکیم زیچ نیز با وجود نشان دادن کیفیت فوق‌العاده‌اش در قطر شش ماه پیش، باید آزاد باشد. در واقع، در روزهای اخیر گزارش شده است که او ممکن است بخشی از خروج عربستان سعودی از اروپا باشد و تصور می‌شود که او با انتقال 8 میلیون پوندی به لیگ حرفه‌ای عربستان، پس از افرادی مانند کریستیانو رونالدو که به این کشور رفت، موافقت کرده است. خلیج عربی در ژانویه. کریستین پولیشیچ نیز احساسات خود را در مورد تمایل به ترک به وضوح بیان کرده است و او را نیز می توان از در خروجی بیرون آورد.

مدافعان

پس از اضافه شدن اخیر کریستوفر انکونکو، مهاجم آر بی لایپزیگ، چلسی ناگهان یکی از بهترین مهاجمان قاره را در صفوف خود دارد. به این ترتیب، امثال روملو لوکاکوکه به نظر می رسد 100 میلیون پوند اضافه شده در تابستان 2021 یکی از بدترین بخش های تجارت اخیر باشد، باید کنار گذاشته شود. پیر امریک اوباماینگ یکی دیگر از بازیکنانی است که می تواند هم تیمی بزرگ بلژیکی خود را بیرون از خانه تعقیب کند، در حالی که انتظار می رود ژائو فلیکس به اتلتیکو مادرید بازگردد.