کراوچ دو نفره لیورپول را به خاطر لحظه گران قیمت مقابل وستهم خطاب می کند

پیتر کراچ در جریان تساوی 2-2 امروز مقابل وستهام، در یک لحظه از دو بازیکن لیورپول انتقاد کرد.

با وجود تسلط بر مالکیت و زمین در نیمه اول، شاگردان یورگن کلوپ درست قبل از شروع بازی عقب افتادند، زمانی که جارود بوون به راحتی با ضربه سر آلیسون بکر را به ثمر رساند و دروازه را باز کرد.

مهاجم سابق ال اف سی در حین انجام وظیفه در TNT Sports (از طریق Liverpool Echo)، انگشت اتهام را به سمت کودی گاکپو و ترنت الکساندر-آرنولد برای نقش آنها در چگونگی به دست آمدن گل گرفت.

Empire of the Kop را در اینستاگرام (empireofthekop@) اینجا دنبال کنید

خمیده منعکس شد: وقتی به آن نگاه می کنید، گاکپو در حال راه رفتن است و شما به ترنت نگاه می کنید، او به سمت اشتباه نگاه می کند. هیچ کس برای حمله به توپ نمی رود.

«به گاکپو نگاه می‌کنی، او پشتش را برمی‌گرداند. او به توپ پشت کرده است و این از دیدگاه لیورپول بسیار ناامید کننده است، به خصوص بعد از بازی اورتون که ضربات ایستگاهی در بازی بسیار مهم بود. واگذار کردن یکی دیگر به این شکل، خیلی شلخته است.»

بیشتر بخوانید: (ویدئو) پاسخ کوتاه مو صلاح در منطقه مختلط پس از بازی باعث وحشت هواداران لیورپول خواهد شد.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) فرصت طلبی مشروع کودی گاکپو به طرز عجیبی با سوت آنتونی تیلور متوقف شد

پس از روش بسیار آسانی که دومینیک کالورت-لوین در اواسط هفته از روی کرنر مقابل لیورپول گلزنی کرد، ما تصور می کردیم که کلوپ اهمیت هماهنگی کامل در هنگام دفاع از ضربات ایستگاهی را به بازیکنانش گوشزد می کرد.

شاید او این کار را کرد، اما اگر چنین بود، متأسفانه این دو بازیکن – و در واقع کل تیم – این یادداشت را دریافت نکردند، با توجه به اینکه کار امروز بوون چقدر ساده بود.

در زمانی که خط دفاعی آرسنال قدرتمند به نظر می رسد، قرمزها متأسفانه در هفته های اخیر با سرعت نگران کننده ای گل های خود را به بیرون درز می کنند. به موازات پایان دادن سربه‌سر، این موضوع باعث شد تا چالش قهرمانی لیگ برتر در مقابل چشمان ما از بین برود.

حداقل لیست بازی‌ها به کلوپ و لیورپول اجازه می‌دهد تا یک هفته کامل روی دفاع از ضربات ایستگاهی قبل از استقبال از تاتنهام در آنفیلد در 5 می، تمرکز کنند.

🚨 EOTK Insider با نیل جونز: شایعات نیکو کواچ، اگر آموریم در اسپورتینگ بماند چه؟ تماس های قرارداد تابستانی، بررسی کریستال پالاس و موارد دیگر!



https://www.empireofthekop.com/2024/04/27/crouch-criticises-trent-gakpo-bowen-goal/ منبع: