پر استفاده ترین بازیکن Arne Slot در سکوهای بازی وستهم مقابل لیورپول – لیورپول اف سی بود.

بازیکنی که سرمربی جدید لیورپول، آرن اسلات، بیش از هر بازیکن دیگری در دوران حرفه ای خود استفاده کرده است، در تساوی 2-2 شنبه مقابل وستهم در سکوها حضور داشت.

جمعه شب به طور گسترده گزارش شد که لیورپول با شرایطی با فاینورد به توافق رسیده است تا اسلات در پایان فصل سرمربیگری شود.

این بازیکن 45 ساله جانشین یورگن کلوپ خواهد شد که بر بازی های پایانی یک دوره تقریباً 9 ساله نظارت می کند که موفقیت های قابل توجهی به همراه داشته است.

این هفته‌های پایانی – برای کلوپ، بازیکنان و هواداران – سخت است و لیورپول برای رسیدن به فرم تلاش می‌کند و امیدهایش برای بالا بردن لیگ برتر، لیگ اروپا و جام حذفی از بین رفته است.

تابستانی با تغییرات قابل توجه در پیش است، و احتمالاً با ورود بازیکنان جدید و خروج برخی از تیم، به تیم اصلی نیز ادامه خواهد یافت.

مطمئناً آن مدافع فاینورد جالب بود لوتشارل گیرترویدا روز شنبه در ورزشگاه وستهام لندن حضور داشت.

این بازیکن 23 ساله که با 124 بازی پرکاربردترین بازیکن اسلات است، دیدگاه خود را از روی سکوها از طریق حساب شخصی اسنپ چت خود به اشتراک گذاشت.

گیرترویدا از آکادمی فاینورد عبور کرد و خود را به عنوان یک بازیکن اول، اغلب به عنوان مدافع راست، ثابت کرد.

با این حال، ملی پوش هلندی در دفاع میانی و هافبک دفاعی نیز راحت عمل می کند، در حالی که گاهی از او در پست دفاع چپ نیز استفاده می شود.

هر هفت بازی او برای تیم ملی هلند در کنار ویرجیل فن دایک در دفاع میانی بوده است.

گرچه او به دلیل لکنت شدید به ندرت مصاحبه می‌کند، اما گیرترویدا چهره‌ای تأثیرگذار در رختکن فاینورد است و بارها در این فصل بازوبند کاپیتانی را بسته است.

اینکه آیا بازدید او از استادیوم لندن با انتقال احتمالی به لیورپول مرتبط بود یا نه، باید دید – البته همه شانس‌هایی وجود دارد که وستهم علاقه‌مند باشد.

اما این واقعیت که اسلات قرار است هدایت آنفیلد را بر عهده بگیرد، تنها ارتباط با بازیکنان فاینورد را در آستانه پنجره نقل و انتقالات افزایش می دهد.

اضافه کردن بازیکنی با کیفیت، پتانسیل، سن و تطبیق‌پذیری‌اش ممکن است برای باشگاهی جذاب باشد که احتمالاً به دنبال چهره‌های جدیدی در خط دفاعی است و جوئل ماتیپ حداقل در حال جدایی است.



https://www.thisisanfield.com/2024/04/arne-slots-most-used-player-was-in-the-stands-for-west-ham-vs-liverpool/ منبع: