“آتش خواهد شد” – شوخی مو صلاح با درام یورگن کلوپ در منطقه مختلط – باشگاه لیورپول

پس از اینکه یورگن کلوپ به دنبال اختلافاتش با محمد صلاح بود که به دنبال کاهش تنش بود، وینگر لیورپول به نظر می‌رسید که از این درام خنده‌ای بگیرد.

در حالی که تنها سه بازی به پایان فصل باقی مانده است، و در حالی که کلوپ آماده است تا نقش خود را به عنوان سرمربی کنار بگذارد، صحنه های ورزشگاه وستهم لندن زشت بود.

در حالی که مدیر برای اعزام صلاح، داروین نونز و جو گومز آماده می شد، با شماره 11 خود صحبت هایی را رد و بدل کرد.

واضح است که صلاح از آنچه گفته شد راضی نبود و قبل از اینکه آنها توسط بازیکنان تعویضی خود جدا شوند با کلوپ بحث کرد.

در مصاحبه پس از بازی با TNT Sports، کلوپ از توضیح درباره این موضوع خودداری کرد و مدعی شد که این زوج در رختکن صحبت کرده اند و “این کار انجام شد.”

در حالی که بازیکنان به سمت خروجی حرکت می کردند، صلاح از کنار خبرنگاران در منطقه مختلط عبور کرد و جیمز پیرس از The Athletic از او خواست تا مصاحبه کند.

از او در حال گفتن به پیرس فیلم گرفته شد: “امروز آتش می گیرد اگر من صحبت کنم.”

“آتش؟” پاسخ خبرنگار بود که صلاح گفت: “البته!”

اگرچه رمزگشایی صدا دشوار است، اما به نظر می‌رسید که مرد مصری در حالی که به سمت اتوبوس تیم می‌رفت، به رسانه‌ها اشاره می‌کرد که «خود داستان را می‌نویسند».

در حالی که همکاری آنها در حال پایان است، امید این است که این شعله ور شدن اخیر را بتوان زیر فرش فرو برد، در حالی که صلاح در حال حاضر به دنبال این است که از هرگونه درام خندیده باشد.

لندن، انگلیس - شنبه، 27 آوریل 2024: محمد صلاح بازیکن لیورپول توسط جو گومز در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه وستهم یونایتد و لیورپول در ورزشگاه لندن، از دست یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول کنار گذاشته شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

به احتمال زیاد در روزهای آینده، به ویژه پس از اینکه این بازیکن 31 ساله برای دومین بار در سه بازی از ترکیب اصلی کنار گذاشته شد، این اتفاق خواهد افتاد.

لیورپول در حال حاضر دوباره وارد عمل نمی شود تا یکشنبه آینده، زمانی که آنها برای اولین بار در پنج بازی به آنفیلد بازگشتند تا میزبان تاتنهام باشند.

انتظار می‌رود که صلاح جایگاه خود را در ترکیب اصلی برای ماقبل‌آخرین بازی خانگی کلوپ پس بگیرد، اما باید دید که آیا تا آن زمان نتایج بیشتری وجود دارد یا خیر.



https://www.thisisanfield.com/2024/04/theres-going-to-be-fire-mo-salah-jokes-at-jurgen-klopp-drama-in-mixed-zone/ منبع: