کروس: ابتدا باید تکلیفم را با رئال روشن کنم


سرویس خبر شماره: 2009875
29 مارس 1402 در 4:45 ب.ظ.
3.5 هزار |

5نقطه نظر

خداحافظی بعد از یورو؟

تونی کروس تصمیم خود برای ادامه کار در تیم ملی آلمان را به تعویق انداخت و گفت آینده او در رئال در اولویت است.

کروس: ابتدا باید تکلیفم را با رئال روشن کنم

به گزارش “ورش سه”، با اصرار یولیان ناگلزمن، تونی کروس در نهایت برای بازگشت به تیم ملی آلمان قانع شد و نام او برای دو بازی دوستانه در ماه مارس در لیست مانشافت قرار گرفت. کروس بخش مهمی از آلمان در یورو 2024 خواهد بود.

2003116

او امروز در جریان نشست خبری در اردوی آلمان توضیح داد که تیم ملی آلمان در اسپانیا چگونه است. “هر وقت از من در مورد تیم ملی سوال می کردند، همیشه می توانستم با تونی رودیگر در مورد آن صحبت کنم زیرا خودم آنجا نبودم. اما مردم گاهی می پرسیدند آنجا چه خبر است. اسپانیایی ها احترام زیادی برای تیم ملی آلمان قائل هستند و از نتایج اخیر شگفت زده شده اند. “برای آنها آلمان هنوز یکی از شانس های قهرمانی است.”

اولی هوینس از بازگشت شما به تیم ملی استقبال کرد: من بر اساس اینکه چه کسی و چگونه صحبت می کند تصمیم نمی گیرم. در غیر این صورت، ابتدا باید چند نظرسنجی بگذارم. من قطعا خوشحال خواهم شد وقتی افراد بیشتری ایده بازگشت من را پذیرفتند. امیدوارم بتوانم اظهارات اولی هانس را در این مورد تایید کنم.”

کروس در این فکر بود که آیا بعد از یورو دوباره تیم ملی را ترک خواهد کرد“من به این موضوع فکر نمی کنم. خیلی چیزها در مورد اینکه بعد از یورو چه اتفاقی خواهد افتاد نامشخص است. من حتی برای فصل آینده قرارداد باشگاهی ندارم. ابتدا باید آن را روشن کنم. “من هنوز هستم. در مرحله تصمیم گیری هستم و باید بگویم که مشکلی با رئال برای تمدید ندارم.”

خدمه در مورد نقش خود به عنوان یک “نجات دهنده” صحبت کردند. انجام این کار به تنهایی غیرممکن است. با توجه به موقعیت و سبک بازی من، مشخص است که مسئولیتی را بر عهده می گیرم و بازی را کنترل می کنم. بسیاری از بچه ها قبلاً و آنها را شخصاً می شناسند. “من زمان زیادی را صرف فکر کردن کرده ام و نکات مثبت بیشتر از منفی هاست.”

کروس در مورد آمادگی جسمانی خود گفت: “می دانم که از یک فصل طولانی با رئال مادرید آمده ام. اما اگر احساس می کردم نمی توانم از نظر بدنی با آن کنار بیایم، به عقب برنمی گردم. از نظر بدنی، حالم خوب است. تمام مشکلات را احساس می کنم و من.” از خودم مطمئنم.”

مجله اخبار فوتبال خارجی