جان‌باختن و گرفتار شدن شماری از بازیکنان و مربیان فوتبال در زلزله ترکیه و سوریه | akhbarfootball

اگر بازی در پایان با گل های برابر پایان پذیرد نتیجه بازی را مساوی اعلام می کنند یا این که بازی به وقت اضافی کشیده می شود و سپس ممکن است ضربات پنالتی تعیین کننده بازی باشد. نشریه بریتانیایی «میرر» به نقل از رسانه‌های ترکیه، عصر دوشنبه، 17 بهمن، گزارش داد که کریستین آتسو، مجله اخبار فوتبالیست سابق لیگ برتر فوتبال انگلیس، در میان افرادی است که پس از زلزله شدید در ترکیه زیر آوار گیر افتاده‌اند. اهواز- تیم فولاد خوزستان در هفته نوزدهم از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از حضور هوادارانش بهره خواهد برد.

  • کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را در خصوص چهار پرونده صادر کرد.
  • غیبت پرشورها در بازی هوادار و تراکتور قطعی شد با حضور هواداران تراکتور در بازی با هوادار مخالفت شد.
  • در تقسیم بندی دقیق، بازیکن ها با توجه به مکان قرارگیری شان در زمین به مدافع، هافبک و مهاجم تقسیم می شوند.
  • هر تیم فوتبال دارای حداقل یک سرمربی، یک مربی و یک مربی دروازه بان است.

در چارچوب هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ ترکیه‌، شب گذشته هاتای اسپور به مصاف قاسم‌پاشا رفت و در دقیقه 97 با گلزنی کریستین آتسو به برتری رسید. میرور در ادامه گزارش خود نوشت که تانر ساووت، مدیر ورزشی باشگاه هاتای‌اسپور نیز با ادامه تلاش‌ها برای رهایی آن‌ها، زیر آوار گرفتار شده است. شمار بسیاری از اعضای تیم جدید او پس از زلزله نجات یافته‌اند و اکنون گزارش شده است که نام آتسو در میان افرادی است که هنوز ناپدید شده‌اند و عملیات جست‌وجو و نجات برای یافتن او در حال انجام است. هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال با پیروزی تیم‌های سایپا و خیبرخرم آباد و تساوی شمس آذر قزوین برگزار شد.

فیلم| خلاصه بازی رم و امپولی امشب شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱

کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران احکام زیر را پیرامون مسابقات تهران صادر نمود.به گزارش پایگاه خبری هیات فوتبال استان تهران؛ کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران احکام زیر را برای مسابقات صادر نمود. اولین مسابقه بین المللی فوتبال جهان در سال ۱۸۷۲ بین تیمهای انگلیس و اسکاتلند در شهر گلاسگو انجام شد، که با نتیجه صفر – صفر پایان یافت. در سال ۱۹۲۰ بازیکنان فوتبال در مسابقات المپیک بلژیک شرکت کردند و در سال ۱۹۳۰ اولین جام جهانی فوتبال در کشور اروگوئه برگزار شد. جناب دکتر شیرازی در ادامه برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی نمودند.

اخبار حوادث

پورتال عربی شبکه تلویزیونی «اسکای» همچنین از مرگ نادر جوخدار، بازیکن پیشین تیم ملی سوریه در سن 45 سالگی به‌همراه فرزندش در پی ریزش ساختمانی که در آن زندگی می‌کردند، خبر داد. برای نمایش به‌روزترین رده‌بندی تیم‌ها، وضعیت گل‌ها، اطلاع از برنامه بازی‌های تیم‌های مورد علاقه‌تان و کل‌کل فوتبالی با دیگر کاربران، لازم است به اینترنت دسترسی داشته باشید. علاوه بر نتایج زنده همان روز امکان مشاهده نتایج روزهای گذشته بر اساس تاریخ آن روز وجود دارد.

اختصاصی – گریه‌های علی‌ قلی‌زاده در مصاحبه با ورزش سه

از جمله کشورهایی که این بازی‌ها در آن انجام می‌گیرد، می‌توان به برزیل اشاره‌کرد.[۱۲][۱۰۷] رقابت‌های حساس فوتبال همیشه میان دو تیم هم‌شهری بوده‌است. برای نمونه، بازی‌های تیم‌های هم‌شهری لیورپول با اورتون، منچستر یونایتد با منچستر سیتی، چلسی با آرسنال، استقلال با پرسپولیس و … بسیار مهم و حساس بوده‌اند.[۱۰۸] به بازی دو تیم همشهری، شهرآورد یا دِربی می‌گویند. دیدار امروز فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان نقش تعیین کننده ای در رتبه بندی جدول لیگ برتر خواهد داشت.

http://3dmark.ir