کرونری ترین اردوی تاریخ تیم ملی فوتبال

آن زمان بود که هنوز درباره وضعیت سایر لژیونرهای تیم ملی صحبتی نشده است. البته سردار آزمون امروز در ترکیب ثابت لورکوزن حضور داشت تا حضور او در اردوی تیم ملی نقطه قوت اسکوچیچ باشد. علیرضا بیرانوند، علی قلی زاده و سه بازیکن شاغل در یونان نیز به همراه امیر عابدزاده به تیم ملی خواهند پیوست.
بحث ساعت و روز بازی ایران و کره از دیگر مسائل تیم ملی مقابل کره است و به نظر می رسد ملی پوشان باید تنها با یک جلسه تمرین قبل از بازی به مصاف این دیدار بروند. با اتفاقاتی که رقم خورد، پنج بازیکن اصلی تیم ملی در این تمرین حضور نخواهند داشت تا ایران با ترکیبی جدید آماده رقابت با کره شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

از «مجله اخبار فوتبال» با اصلاح تست کرونای مثبت مهدی طارمی تعداد افرادی که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا تیم ملی را در سفر به کره همراهی نمی کنند به چهار نفر رسید.
به جز مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم و … سامان قدوس، وینگر ایرانی برانتفورد در لیگ جزیره درگیر کرونا شد. همچنین یکی از اعضای کادرفنی تیم ملی کریم باقری به دلیل مثبت بودن تست کرونا او به کره جنوبی نرفت تا این اردو را به عنوان قهرمانی در تاریخ تیم ملی تبدیل کند.
تیم ایران در اولین بازی این مرحله مقابل سوریه، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم را به دلیل بیماری در اختیار نداشت اما در سایر دیدارها کمتر از این نظر آسیب دید. اما در شرایطی که حساس ترین بازی سال تیم ملی است، ایران سه بازیکن کلیدی خود را به همین دلیل از دست داد.

چهار بازیکن تاثیرگذار تیم ملی ایران کره جنوبی را همراهی نخواهند کرد.


سرویس خبر شماره: 1816241 |
01 فروردين 1401 ساعت 01:29 |
13,368 |

3نظرات

اتفاق بی سابقه و تکان دهنده برای تیم ملی