کعبی، فولاد و فراری از مربی!


سرویس خبر شماره: 1972054
20 مهر 1402 ساعت 03:31 |
2 امتیاز خبر

0نقطه نظر

به منصوریان اطلاع دادند که نکونام اخراج خواهد شد

کعبی مدعی است هیچ یک از اعضای کادر فنی فولاد از تصمیم نکونام برای جدایی پس از دیدار با الفیصلی اطلاعی نداشتند.

کعبی، فولاد و فراری از مربی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جدایی ناگهانی جواد نیکونام از فولاد پس از پیروزی مقابل الفیصلی یکی از موضوعاتی است که زیاد درباره آن صحبت نشده و هنوز رازهای آن فاش نشده است. وی در این باره بحث هایی را مطرح کرد و بیان کرد قبل از این مسابقات با آقای منصوریان به توافق رسیده بودند.

حسین کعبی در گفت و گوی اخیر خود با ایسنا در این خصوص گفت: هیچ یک از کادر فنی این را نمی دانستند. به نظر من باشگاه فولاد می خواست این اتفاق بیفتد. فردی که در آن زمان به عنوان مدیرعامل انتخاب کردند، فکر می کنم فقط یک ماه مدیرعامل بود. در جلسه ای که در ابتدای فعالیتش در باشگاه با او داشتیم، بازیکنان شروع به انتقاد کردند و گفتند که سه سال گذشته پاداش دریافت نکرده ایم و دلیل آن چیست؟ سپس این مدیر از مدیر مالی باشگاه خواست پاسخگو باشد و در آن زمان یکی از بازیکنان و مربیان خوب صحبت کرد و گفت این مدیر را ببینید، اقامتش کمتر از یک ماه است، زیرا حرف هایش به وضوح نشان می دهد که او فوتبالیست نیست و آمده است تا از دست مربیان فرار کند. اینطور شد، این فرد رفت و بعد مدیرعاملی آمد که به نظرم تجربه فوتبالی زیادی ندارد.

1481985

او اضافه کرد: زمانی که قرار بود به لیگ قهرمانان آسیا برویم، جواد نکونام به مسئولان باشگاه گفت که فولاد تنها نماینده ایران در این مسابقات است و باید همه طرفدار باشیم، اما نمی دانم چرا مدیرعامل باشگاه. آیا آن زمان با ما به قطر نیامد و فکر می کنم منتظر بود با الفیصلی بازی نکن. با این حال برخلاف تصور آنها، ما در دیدار مقابل الفیصلی پیروز شدیم. حتی مدیرعامل به قول خود مبنی بر پاداش دادن به بازیکنان عمل کرد و گفت: “من هیچ یک از این پول را ندارم که به کسی بدهم.”

کعبی گفت: به هر حال او بعد از بازی با الفیصلی به قطر آمد. حتی باید بگویم مسئولان باشگاه با علیرضا منصوریان سرمربی جدید که البته دوست و رفیق من است صحبت کردند و به او گفتند که نکونام نتیجه بگیرد یا نکند اخراج می شود و نکونام هم در جریان است. از این مذاکرات

او ادامه داد: به نظر من نکونام با استعفا و رفتن بهترین کار را کرد. البته به مردم این حق را می دهم که ناراحت شوند چون از اتفاقات مطلع نبودند و حقایق برایشان فاش نشد. به نظر من وقتی رادکیا رفت و شعبانی مدیرعامل باشگاه شد، این روند هم هماهنگ بود. آقای شعبانی اصلا آقای منصوریان را نیاورد، پس چرا وقتی منصوریان مانده بود شعبانی او را همراهی نکرد؟ آیا کسی قبلاً در مورد آن صحبت کرده است؟ هر چند در آن زمان با توهین هایی که به منصوریان می شد موافق نبودم و معتقدم در این جریان منصوریان قربانی شد و هیچ یک از مسئولان باشگاه پشت او نماندند، در حالی که خودشان او را آوردند و اگر من مدیرعامل بودم. به جای این مدیران، البته من هرگز مدیرعامل فولاد نمی شوم، خودم با منصوریان می رفتم.

مجله اخبار فوتبال داخلی